11 Reacties
gisteren
Ben hier ook benieuwd naar!
Onze dochter slaapt ook lekker in de avond, maar naar 4 flessen van 210 zou nooit lukken. Ze drinkt de 180 net op. En 5 flessen over een kortere tijd ook niet, als wij na 3 uur een fles aanbieden hoeft ze bijna niks
gisteren
Wij geven 4 flessen van 180. Is bijna 6 kilo en ze is 14 weken. Van het CB mag ik al naar 200 maar ze houdt het goed vol en slaapt de nachten door. Pas als ze eerder gaat komen, ga ik omhoog. Krijgt nu 7 11 15 19 uur
gisteren
Ja!! 4x 200 geven zodat ie wel aan zn calorie behoefte komt en die laatste weg houden. Als je de fles alleen weg houd zonder die calorieën ergens anders aan te vullen dan gaat hij er snachts voor wakker worden.
12 uur geleden
Reactie op HulpvaardigeTijgeroog900873
Wij geven 4 flessen van 180. Is bijna 6 kilo en ze is 14 weken. Van het CB ...
Bedankt voor jullie reactie! Toch fijn om te weten hoe het ergens anders gaat…
Vind een fles minder (4x180 of 4x200 ipv 5x) wel veel klinken. Betekent dat hij 180minder krijgt op een dag terwijl hij alle 5 wel makkelijk opmaakt.
Hoe is die overgang bij jullie gegaan als ik vragen mag? ☺️
12 uur geleden
Reactie op UniekeMist255569
Ja!! 4x 200 geven zodat ie wel aan zn calorie behoefte komt en die laatste ...
Bedankt voor jullie reactie! Toch fijn om te weten hoe het ergens anders gaat…
Vind een fles minder (4x180 of 4x200 ipv 5x) wel veel klinken. Betekent dat hij 180minder krijgt op een dag terwijl hij alle 5 wel makkelijk opmaakt.
Hoe is die overgang bij jullie gegaan als ik vragen mag? ☺️
12 uur geleden
Reactie op VerwonderdeOlijf790447
Bedankt voor jullie reactie! Toch fijn om te weten hoe het ergens anders ga ...
Klopt dat zeiden wij ook al. Maar we dachten gaan het proberen en als ze vaker komt dan werkt het niet. Maar hier doet ze alsof ze niets mist! Het gaat heel goed
8 uur geleden
Hier vannacht geprobeerd, kwam eigenlijk omdat ze overdag al meer dan zat gehad heeft. Heb haar om 20:00 naar bed gedaan en kwam rond 05:00 voor haar voeding. Ze werd wat onrustig en ik was toch wakker dus heb haar de fles gegeven. Denk dat ze nog wel langer kon maffen maar vond het zelf lamg genoeg voor de eerste keer😆🥰
5 uur geleden
Oe ik lees mee... hier 4 x 180 gekolfde melk (of 1/2 x live borstvoeding en 3/4 x fles) en dan rond 22.00 nog een keer borstvoeding maar dan drinkt hij echt niet veel naar mijn idee... toch durf ik die nog niet over te slaan, bang dat hij dan weer s nachts komt
5 uur geleden
Wij geven 4 flessen van 210 water (met voeding 240) ze is 3 maanden en krijgt de laatste om 18.30 slaapt daarna door t/m 7.30 uur ze weeg 6.3 kg en dit is in overleg met het cb ze doet het hier perfect op! Ik ben begonnen met de avondfles van 18.30 naar 210 water en daarna de ochtend erbij naar 210 water en zo door. Dus 210 water 7 scheppen heerlijk tevreden meisje
5 uur geleden
Reactie op VerwonderdeOlijf790447
Bedankt voor jullie reactie! Toch fijn om te weten hoe het ergens anders ga ...
Een fles minder is ook heel veel! Daarom zei ik idd die fles “verdelen” over de andere 4 flessen. Nu krijgt hij 5x180 zei je, dus dan krijgt ie 750ml per 24 uur. Door 4x 200 krijgt ie 800 ml per 24 uur: ietsjes meer dus maar zo blijft ie goed verzadigd gedurende de nacht. Zeker niet ineens 150 ml per dag minder gaan geven hoor, mijn baby zou daar helemaal niet blij me zijn haha
5 uur geleden
Reactie op UniekeMist255569
Een fles minder is ook heel veel! Daarom zei ik idd die fles “verdelen” ove ...
Oh jeetje, mijn fout.. ik dacht dat je zei dat ie 5x 150 kreeg.. maar dan zou ik kijken of ie dus 225 ml op krijgt. 225x 4 = 900 ml. Dat is hetzelfde als 180 x 5 per 24 uur. Zijn calorieën blijven hetzelfde, maar de verdeling op de dag is dan gewoon meer