13 Reacties
4 maanden geleden
Ik had mijn vorige zwangerschap hier ook last van en toen bleek mijn bloeddruk ineens erg hoog te zijn. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn bij jou maar zou het eens laten meten!
4 maanden geleden
Ik ben gister uit ziekenhuis gekomen. Ik heb een drukkende hoofdpijn wil alleen maar liggen en zwarte vlekjes en erg misselijk. Bloeddruk en bloedonderzoek was goed dus had niet met zwangerschap te maken. Wel mri gehad voor mri voor trombose. Heb eerder eens een cva gehad. Maar was het gelukkig ook niet. Nu thuis. Maar kan echt niks...
4 maanden geleden
Reactie op Mathildas
Hoe gaat het nu?
Beter vandaag minder last gehad dan gisteren zelf thuis bloeddruk gemeten deze was 125-75 dus opzich gewoon netjes :)
4 maanden geleden
Reactie op Mathildas
Ik ben gister uit ziekenhuis gekomen. Ik heb een drukkende hoofdpijn wil al ...
Ik heb dus ook een drukkend gevoel in me hoofd enorme hartkloppingen gisteren constant 132 me hartslag nu rond de 100 kan gewoon de hele dag slapen. Bloeddruk was gisteren 160/90 uiteindelijk alle onderzoeken gehad incl hartfilmpje voor mezelf alles was goed klein beetje eiwit in me urine wat vandaag weg was. Maar de klachten blijven bloeddruk nu stabiel extra medicatie
4 maanden geleden
Reactie op Mathildas
O joh wat akelig! Hopen dat t snel zakt. Hier worden klachten erger. Alleen ...
Hier al de hele ochtend hartkloppingen bloeddruk is netjes