12 Reacties

vorige maand

Fijne wagen maar wel een aantal keren terug gegaan voor garantie dingetjes. Wordt wel altijd netjes opgelost

vorige maand

Hoe populairder, hoe meer mensen reviews zullen schrijven. Zou me dus niet zo druk maken! Een andere kinderwagen wordt misschien nauwelijks gekocht en dan lees je er niks over, betekent niet dat die beter is

vorige maand

Ik heb hem ook besteld, liep heel fijn

vorige maand

Reactie op ResKam

Hoe populairder, hoe meer mensen reviews zullen schrijven. Zou me dus niet ...
Helemaal mee eens hoor!!

vorige maand

Wij hebben hem ook gister gekocht! Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben en hoe meer mensen het kopen hoe meer mensen je ziet zeiken!

vorige maand

Ik heb de Dubatti one (al sinds de geboorte van mijn dochter van 2,5) en daar waren destijds ook veel slechte reviews over. Ik kan me daar echt niet in vinden. Super tevreden hier! Eén klacht gehad (zonnekap die snel verkleurde) en kregen direct een nieuwe opgestuurd. 😊

vorige maand

Ik ben er heel blij mee. Twee keer is er iets kapot geweest en dat werd heel netjes en snel opgelost.

vorige maand

Reactie op Celestevdw

Ik heb de Dubatti one (al sinds de geboorte van mijn dochter van 2,5) en da ...
Wij ook de One, geen verkleurde zonnekap maar een schroef uit de beugel ontbrak en hebben zonder probleem een nieuwe beugel gekregen.

vorige maand

Wij hebben de dubatti 2 nu ongeveer 2 jaar geleden gekocht en zijn tevreden. Ze hebben 1x een onderdeel vervangen en dat kwamen ze netjes aan huis doen. Het enige min punt is dat 1 van de wielen soms 'op slot gaat' waardoor hij niet meer draaid maar op rechtdoor blijft staan. Waarschijnlijk is dit makkelijk te verhelpen, nog een taakje voor de komende tijd haha

vorige maand

Wij hebben nu 1,5 jaar de dubatti 2. Fijne wagen. Geen moment spijt van gehad. Gaat overal mee. Ook door het bos. Enige waar ik nu spijt van heb is dat het geen uitbreiding naar een duo wagen heeft. Ik ga de mijne dus moeten verkopen en inruilen voor een duo. (2 under 2).

vorige maand

Ik ben ook super tevreden , heb hem gebruikt voor mijn dochter die nu inmiddels 5 jaar is bijna en voor haar broertje ook weer uit de kast gepakt ! Hij ziet er gewoon nog als nieuw uit , ik ben mega tevreden!

vorige maand

Reactie op Kaatje_90

Wij hebben nu 1,5 jaar de dubatti 2. Fijne wagen. Geen moment spijt van geh ...
Wij hebben dat probleem ook, maar ik ben zo blij met die wagen dat ik hem niet weg wil doen. Heb nu bedacht dat ik voor een half jaar een andere wagen ga huren en als mijn oudste zelf kan lopen/op een meerijstoeltje kan ik dan gewoon de dubatti weer ga gebruiken. Misschien heb jij daar nog wat aan?