10 Reacties

9 maanden geleden

Oh en mocht iemand tips hebben voor andere kinderwagens waar het ook mogelijk is om met een hand het wiegje af te tillen hoor ik het graag!

9 maanden geleden

Wij hebben getwijfeld tussen de Dubatti Two en Uppababy Vista V3. Uiteindelijk voor Uppababy gegaan! Kan je het reiswiegje ook met 1 hand afhalen. De wagen is iets lichter, klapt makkelijker in (mijn ervaring in de winkel) en is ingeklapt iets kleiner voor mijn gevoel. Daarnaast handig dat je er een tweede kindje op kwijt zou kunnen (en zelfs een 3e met het staplankje eraan). Er zit meer ventilatie in de Uppababy, wat mij meer trok voor de warme zomerse dagen. Krijgen ze niet zo’n plakrug haha. En de opbergbak onderin is groter! Grooot voordeel van de Dubatti vond ik het tuigje in het peuterzitje wat zo uit elkaar bleef staan zodat je niet zit te worstelen met die riempjes 😂 maar woog voor ons niet op tegen de voordelen van de Uppababy.

9 maanden geleden

Ik heb uiteindelijk de Dubatti one aangeschaft. Ik vond de two te hoog

9 maanden geleden

Reactie op Minoes3

Wij hebben getwijfeld tussen de Dubatti Two en Uppababy Vista V3. Uiteindel ...
Thanks daar gaan we ook even naar kijken dan!

9 maanden geleden

Wij hebben uiteindelijk niet voor de Dubatti Two gekozen omdat er veel kinderwagens terugkomen met gebreken. Om deze reden hebben wij voor de Uppababy gekozen die ook heel handig in gebruik is!

9 maanden geleden

Wij hebben de Dubatti two gekocht. Vindt het zelf een fijne wagen, de voordelen die jij noemt met een hand de wagen verstellen oppakken aan de beugel zijn erg fijn. Gebruik het nog steeds veel. Denk wel het inklappen van het frame heb je wel echt twee handen bij nodig, maar zit in dit geval wel bij het gedeelte waar je de wagen duwt. Het was even wennen. We hebben een keer gemerkt dat het frame niet mooi meer sloot bij het inklapen, gebeld naar de winkel van aankoop kon de zelfde dag een leenframe mee krijgen en daarna is er gekeken of ze het moesten repareren of een nieuwe frame kregen geen problemen mee gehad.

9 maanden geleden

Wij hebben ook de dubatti two! Zijn tevreden, hij rijdt fijn, is stabiel en je kan de bak mooi hoog neerzetten en ook de duwstang lang maken. Wel zijn we dus allebei lang. Ik vind hem wel zwaar, het onderstel is nog best wel log als je hem hebt ingeklapt. Maar misschien is dat altijd zo ivm een buggy. Je kan de reiswieg er idd met 1 hand afhalen dat is top. Bij ons deed dat mechanisme het niet goed maar babypark loste dat direct goed op. Verder nu alweer 1,5 jr zonder klachten in gebruik

9 maanden geleden

Wij hebben hem ook, beetje gemixte gevoelens. Positieve punten: hij is heel hoog dus als je lang bent (zoals wij) echt fijn voor je rug met tillen, peuterzitje kan naar je toe en van je af wat kindje fijn vindt, je kan hem met 1 hand bedienen, is makkelijk in elkaar te zetten, de zonnekap kan heel ver uit als je baby een slaapje moet doen in de wagen, de wagen wiebelt een beetje maar is super stabiel waardoor er precies genoeg gehobbel is om de baby goed in slaap te krijgen. Negatieve punten: hij is zwaar en log dus moeilijk in de auto te krijgen (kostte mij zoo veel frustratie, ik heb weinig geduld) maar hij paste als 1 van de weinigen wel in de achterbak van onze VW Golf (wij hebben daarom standaard een buggy in de auto en de dubatti staat altijd uitgeklapt in de gang), hij had 3 mankementen (wel allemaal heel netjes opgelost en nu nergens meer last van). Wij twijfelden tussen deze en de Thule. Voor deze gegaan omdat die beter in de auto paste

9 maanden geleden

Nu zwanger van de 2e en hebben al de Dubatti 2 (van de eerste kleine). Zou deze nooit meer kopen! Te groot en als je de bak omdraait (in zitstand), zijn ze er zo uitgegroeid. De riempjes zijn namelijk heel kort. We hadden ook wat mankementen, deze zijn wel netjes opgelost. Als ik nu een nieuwe had gaan kopen zou ik zeker verder kijken. Mij lijkt Jools toch fijner of de Cybex. Wij gaan de Dubatti natuurlijk nog een keer gebruiker maar ik vind de prijs deze kinderwagen niet waard.

9 maanden geleden

Wij hadden eerst ons oog op de joolz geo3, maar vorige week in andere winkel advies gekregen, waardoor we nu voor de uppababy Vista v3 gaan. Welke voordelen speelden hierbij een rol? - v3 is makkelijker opklapbaar en kan recht op staan. Reiswieg ook met 1 hand eraf te halen. Geo3 kan opgeklapt alleen liggen en koste inklappen redelijk wat kracht. - v3, als je er een duo wagen van maakt heeft de v3 nog steeds opbergruimte en je hebt meer contact met je kids doordat ze naar je toe gericht zijn. - bij de geo3 zit de zonnekap van de wieg niet vast met een rits waardoor het slordig lijkt en met kou lijkt me dit niet wenselijk. - matras van v3 is stuk zachter - v3, bij de prijs inbegrepen, zit ook een regenkap en muskietennet en de uiteindelijke prijs is ook een stukje lager.