15 Reacties

3 maanden geleden

Ik was bij mijn 1e echo (vorige week) binnen 10 minuten weer de deur uit, ging echt super snel. Niet gewogen. Volgende week een intake en week daarop weer een echo.

3 maanden geleden

Ik zit bij dezelfde verloskundige. Was een hele lieve vrouw, hebben gesproken over hoe ik me voel, de intake doorgenomen en daarna de echo gehad (uitwendig). Heb me niet hoeven wegen of iets.

3 maanden geleden

Ga duimen voor je ! Hier niets over wegen gehoord ik ben dinsdag aan de beurt ben dan 7,5 weken. Maar bij mij gaan ze met een inwendige echo kijken . Doet vaak niet heel veel zeer tho

3 maanden geleden

ik kreeg intake en echo. hoefde niet te wegen maar ze vroeg wel mijn gewicht, veel vragen en informatie. en baby gekeken 😍 ik zit bij verloskundige praktijk de linde. ook in spijkenisse

3 maanden geleden

Ga duimen voor je ! Hier niets over wegen gehoord ik ben dinsdag aan de beu ...
Het idee van inwendig lijkt me zo niet prettig, ben ook best bang daarvoor 😭 Spannend! Gefeliciteerd met je kleine 🤍

3 maanden geleden

Reactie op Anewmommy

Het idee van inwendig lijkt me zo niet prettig, ben ook best bang daarvoor ...
is echt niets engs aan! ik heb nu zoveel inwendige echo’s gehad en nooit naar ervaren, als ze het uitwendig niet goed kunnen zien, gaan ze inwendig, je voelt er eigenlijk niks van

3 maanden geleden

Reactie op NoraKitties

Ik zit bij dezelfde verloskundige. Was een hele lieve vrouw, hebben gesprok ...
Ah wat leuk! Ik ken iemand die dus elke afspraak moet wegen en dat lijkt me zo niet prettig. Maar ik denk omdat bij de intakeformulier je hier al je gewicht moest invullen misschien niet, wat ik hoop tenminste haha. Wat zag/hoorde je bij de eerste echo?

3 maanden geleden

Reactie op onderwegnaargeluk

is echt niets engs aan! ik heb nu zoveel inwendige echo’s gehad en nooit na ...
Ik ben benieuwd. Thanks voor je reactie 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Anewmommy

Ah wat leuk! Ik ken iemand die dus elke afspraak moet wegen en dat lijkt me ...
Dat is wel veel wegen inderdaad! Bij de eerste echo kreeg ik nog niks te horen, maar kon wel de kleine zien en het hartje zien kloppen. 😻 Ook even goed gekeken of het er maar één was. Donderdag mag ik weer spieken en hoop dan ook het hartje te kunnen horen!

3 maanden geleden

Nog nooit hoeven te wegen de voorgaande zwangerschappen ook niet

3 maanden geleden

Reactie op NoraKitties

Dat is wel veel wegen inderdaad! Bij de eerste echo kreeg ik nog niks te ho ...
Spannend ik hoop 't ook voor je! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Anewmommy

Het idee van inwendig lijkt me zo niet prettig, ben ook best bang daarvoor ...
Nee joh vakt echt reuze mee!! Heb er echt geen problemen mee , soms voelt beetje als lichte krampen maar lang niet zo erg als menstruatiepijn. Jij ook gefeliciteerd!! En komt goed;)

3 maanden geleden

Reactie op Anewmommy

Ah wat leuk! Ik ken iemand die dus elke afspraak moet wegen en dat lijkt me ...
Ze houden je gewicht wel in de gaten tijdens je zwangerschap. Bij mijn vorige ziekenhuis moest ik een aantal keer wegen. Bij dit ziekenhuis (ben verhuisd) moest ik het de eerste afspraak zelf doorgeven. Daarnaast elke keer bloeddruk opmeten. En eerste intake gaat ook over je eigen medische achtergrond en die van je familie.

3 maanden geleden

Reactie op Fenn35

Ze houden je gewicht wel in de gaten tijdens je zwangerschap. Bij mijn vori ...
Vk heeft dat geen moment gedaan(gewicht) de vorige zwangerschappen dus zal wellicht verschillen

3 maanden geleden

Ik jom uit spijkenisse. Ik had van der Linde. Super goede ervaringen mee gehad. De ouste verloskundige die daar werkt heeft mij op de wereld gezet en ook mij begeleid tijdens mijn zwangerschap