98 Reacties

4 weken geleden

Inmiddels 4 van die nachten gehad waarvan 3 achter elkaar, toen was ze net 4 weken

4 weken geleden

Bij 4,5 week de eerste keer en vanaf 6,5 week slaapt ze elke nacht door (van 23-7 dan hè).

4 weken geleden

Heb je hier wat speciaals voor gedaan of deed ze het uit zichzelf? :)

4 weken geleden

Ik denk sinds gisteren een echte doorslaapnacht? 😅 Van 1915 tot 0130 geslapen en toen van 0245 tot 0700 🙈

4 weken geleden

Afgelopen nacht! 6 weken is ze nu en ze sliep van 22.30 tot 04.30. Toen ging mijn wekker af voor een voeding, dus ze had langer gekund.

4 weken geleden

Ik durf het zelf nog niet helemaal aan, haha. Ze sliep hier gister van 18.00 tot 3.30. Toen heb ik haar toch even gevoed. En toen weer tot 8.00!

4 weken geleden

Hier ook afgelopen weekend en hij houdt het nu vol lijkt het! Voed om 22.30 en slaapt door tot 8 of 9 uur 🫣

4 weken geleden

Met 4 weken al eens een nacht doorgeslapen, dat was na een dag dat ze weinig overdag geslapen had. En nu slaapt ze sinds 6 weken eigenlijk elke nacht door. Daarvoor hadden we ook geen klagen, want ze kwam maar 1x per nacht en dan pas rond 4 uur, dus we maakten sinds geboorte al prima nachten.
Ligt er aan wat je doorslapen vindt. Ik zou zeggen 8 uur achter elkaar slapen. Dat doet die van mij regelmatig (niet altijd) Sinds ze 7 weken is. Maar 12 uur achter elkaar slapen heeft ze nog niet gedaan. Als je 6 uur al als doorslapen vindt tellen, dat doet ze sinds 1 of 2 weken na de geboorte al ofzo

4 weken geleden

Zeer jaloers. Hier bijna 7 weken en nog steeds elke 3 uur 🥲🥲

4 weken geleden

Hier 7+4 week. Ze doet twee keer 5 uur tussen de voedingen dus ben al tevreden haha. Laatste fles rond 11 en komt dan rond 4 weer en dan 8 half 9 😁
Wij hebben met 5 weken 1 door slaap nacht gehad van 2330 tot 0700, maar daarna was het wel gewoon weer 1x per nacht nog wakker worden voor voeding. Blijft wel altijd een verassing hoe laat dat is, vanochtend pas om 0500 dat voelt een beetje als door slapen 😂

4 weken geleden

Hier zeven weken. Elke drie uur in de nacht soms vier of vijf helaas. Komt vanzelf of niet 🤷‍♀️

Reactie op AffectieveTijgeroog449245

Dit bericht is verwijderd
Vanaf week 5 en is nu 11 weken 21:30 tot 7 uur en dan moet ik hem wakker maken. Hij maakt dus nachten van 9,5 uur. We hebben echt geluk met de nachten daarentegen zijn we overdag veel met hem bezig omdat hij weinig slaapt. Korte slaapjes. Is met 38 weken geboren.

4 weken geleden

Hier met 8 weken voor de eerste keer! Van 22:30 tot 06:00

4 weken geleden

Even nieuwsgierig voor degene die doorslapen; geven jullie borstvoeding of flesvoeding? Qua flesvoeding: hoe oud is je kindje? Welk gewicht en welk schema qua kunstvoeding hebben jullie?

Reactie op Lieke2025

Even nieuwsgierig voor degene die doorslapen; geven jullie borstvoeding of ...
Ik geef volledig borstvoeding en voor het slapen krijgt hij een flesje met gekolfde melk.

4 weken geleden

Pfoeh zo jaloers! Hier een dochter van 10 weken en de vlag gaat uit als ze 3 uur achter elkaar geslapen heeft!😅

4 weken geleden

Reactie op Eline678

Pfoeh zo jaloers! Hier een dochter van 10 weken en de vlag gaat uit als ze ...
Same 😅🤦🏼‍♀️

4 weken geleden

Hier nu 2 nachten tot 5 uur geslapen vanaf 23.00. Hopelijk blijft t zo maar ik juig niet te vroeg. Ze is 8 weken en 1 dag