98 Reacties
4 weken geleden
Inmiddels 4 van die nachten gehad waarvan 3 achter elkaar, toen was ze net 4 weken
4 weken geleden
Met 4 weken al eens een nacht doorgeslapen, dat was na een dag dat ze weinig overdag geslapen had. En nu slaapt ze sinds 6 weken eigenlijk elke nacht door. Daarvoor hadden we ook geen klagen, want ze kwam maar 1x per nacht en dan pas rond 4 uur, dus we maakten sinds geboorte al prima nachten.
4 weken geleden
Ligt er aan wat je doorslapen vindt. Ik zou zeggen 8 uur achter elkaar slapen. Dat doet die van mij regelmatig (niet altijd) Sinds ze 7 weken is. Maar 12 uur achter elkaar slapen heeft ze nog niet gedaan. Als je 6 uur al als doorslapen vindt tellen, dat doet ze sinds 1 of 2 weken na de geboorte al ofzo
4 weken geleden
Wij hebben met 5 weken 1 door slaap nacht gehad van 2330 tot 0700, maar daarna was het wel gewoon weer 1x per nacht nog wakker worden voor voeding. Blijft wel altijd een verassing hoe laat dat is, vanochtend pas om 0500 dat voelt een beetje als door slapen 😂
4 weken geleden
Hier zeven weken. Elke drie uur in de nacht soms vier of vijf helaas. Komt vanzelf of niet 🤷♀️
4 weken geleden
Reactie op AffectieveTijgeroog449245
Dit bericht is verwijderd
Vanaf week 5 en is nu 11 weken 21:30 tot 7 uur en dan moet ik hem wakker maken.
Hij maakt dus nachten van 9,5 uur.
We hebben echt geluk met de nachten daarentegen zijn we overdag veel met hem bezig omdat hij weinig slaapt. Korte slaapjes.
Is met 38 weken geboren.
4 weken geleden
Reactie op Lieke2025
Even nieuwsgierig voor degene die doorslapen; geven jullie borstvoeding of ...
Ik geef volledig borstvoeding en voor het slapen krijgt hij een flesje met gekolfde melk.