28 Reacties
3 dagen geleden
Wij gaan rond de 4 maanden proberen, als ze (nog) beter doorslaapt. Moeten nog even nieuw matrasje kopen maar dat gaan we pas na de feestdagen doen 🤓
3 dagen geleden
Wij zijn nu op vakantie en ze paste niet met haar campingbedje bij ons🥲🥲🥲 nu slaapt ze dus op een eigen kamertje en dit gaat super goed! Als we thuis komen gaan we dit na oud en nieuw doen. Alles wors voor haar kamer afgeschoten in het dorp dus lijkt me verstandiger😆 ze is dan 3,5 maand ☺️
3 dagen geleden
in t begin sliep ze er al maar toen kreeg ze heel erg last van huilavonden dus weer lekker bij me genomen. en ze ligt er nu vanaf begin december omdat ze doorslaapt. 3,5 maand dus
3 dagen geleden
Hier zal ze pas naar haar eigen kamer gaan als ze ongeveer een jaar is! Deels omdat we dan pas verhuizen (nieuwbouw), en we nu geen kamer voor haar over hebben, deels omdat ik het gewoon heel erg fijn en praktisch vind om haar zo dichtbij te hebben. De oudste ging na 9 maanden naar z’n eigen kamer en in de praktijk was ik toen ‘s nachts alleen maar heen en weer aan het lopen, daar heb ik nu geen zin in 🙈
3 dagen geleden
Afgelopen nacht voor het eerst. Ze ligt in haar eigen kamer en haar grote bed. Ik vond het een mega grote stap om te nemen, maar het ging best goed vannacht eigenlijk.
Ik heb deze nacht zelf voor geen meter geslapen, want ik vond het maar raar dat ze niet naast me lag.
Ze is 14 weken oud nu
3 dagen geleden
Ik zou het graag willen oefenen, maar mijn zoontje wilt uberhaupt niet in ze eigen bed. Ik weet dus niet waar ik moet beginnen…
3 dagen geleden
Mijn dochter is nu 12 weken en we laten haar sinds deze week haar dutjes overdag die ze normaal in de cosleeper op onze kamer deed, in haar eigen kamer doen. Gaat goed!
In de nacht slaapt ze nog gezellig bij ons in de cosleeper en in de avonden nog bij ons op de bank 💛, zo knus nu in december..
3 dagen geleden
Mijn zoon is nu 10 weken maar maakt zoveel geluid in zijn slaap. Ik merk dat de nachten steeds zwaarder worden dus we gaan zijn ledikantje toch morgen naar zijn eigen kamer verplaatsen, al vind ik dat heel moeilijk omdat hij dan niet meer zo dicht in de buurt is
3 dagen geleden
Vanaf 6 weken op eigen kamer. Eerst nog in de cosleeper en nu is ze 14 weken oud en slaapt sinds een week in haar ledikant.
3 dagen geleden
Ons zoontje sliep tot 6 maanden bij ons, vanaf toen gingen we langzaam aan de nachten oefenen.
Hij sliep pas met 1,5 jaar volledig op zijn eigen kamer 😳
Ondanks dat het zolang geduurd heeft blijft onze kleine meid ook tot minimaal 6 maanden bij ons.
Vanwege het advies ivm wiegendood, en ik vind het ook heel makkelijk met borstvoeding geven. En simpelweg een zaligheid om naar te kijken 🥹😍
3 dagen geleden
Sinds 6 weken: onze zoon slaapt tot +/- 03:00 ‘s nachts in zijn eigen bedje, maar daarna is hij vaak onrustig en leggen we hem hij bij ons op de kamer zodat we hem makkelijker kunnen troosten en weer in slaap kunnen brengen, want soms wordt hij wel om het half uur wakker. Als hij het tweede deel van de nacht ook goed slaapt (of hopelijk helemaal doorslaapt), dan gaat hij volledig in zijn eigen kamertje slapen. Hij is nu 13 weken
2 dagen geleden
Eerste dochter ging met bijna 2 jaar pas naar haar eigen kamer. We hadden wat opstart problemen waardoor mijn man en ik het beiden fijn vonden dat ze bij ons lag. Het liefst had mijn man haar nog bij ons in bed gelaten 🤣 maar dat gaat niet met nog een kleine van 11 weken.
We zien het wel totdat we er allemaal aan toe zijn. Wij hebben meer een instelling van dat een kindje het beste slaapt bij de ouder(s) in onze ervaring en hopen ergens dat we dit weer in de toekomst kunnen doen in een groot bed 😊
Ik vind het heerlijk om lekker te kroelen met de kids. Vooral onze eerste dochtertje is echt een kroelkip met slapen 😍
2 dagen geleden
Vanaf 3 dagen 🤭 hij sliep veel beter in zijn ledikant dan in de wieg. Dus vanaf dag 3 slaapt hij al lekker in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje.