7 Reacties

8 maanden geleden

Dit was voorheen het merk Nana Beebi. Hier hebben wij al 2 jaar een luiertas van. Hele prettige luiertas met een handige vakindeling. Heel tevreden over. Na 2 jaar wel wat rafels aan de bovenkant die los gaan, maar ik denk ook dat dit komt doordat wij het af en toe echt teveel hadden gevuld. Dus dat kan ook gerust aan ons liggen! Ik ga voor de baby wel weer voor deze luiertas! 200 euro heb ik er overigens nooit voor betaald hoor, volgens mij iets tussen de 50 en 75 euro.

8 maanden geleden

Ik heb het even nagekeken. Destijds voor iets meer dan 50 euro gekocht.

8 maanden geleden

Reactie op WhiteButterfly

Ik heb het even nagekeken. Destijds voor iets meer dan 50 euro gekocht.
Ja die polyester ligt ergens rond de prijs van €60 nu en de leren die ik hierboven erbij had vermeld €80 nu

8 maanden geleden

Hele fijne luiertas. Ik heb ze beiden. Eerst de polyester, later toen ze over gingen naar van nanabeebi naar mimmti de leren tas met leuke korting gekocht! Inderdaad hele fijn indeling! Past ook echt super veel in 😊

8 maanden geleden

Ik heb hem zelf niet maar ik heb wel familie die hem heeft en zij zijn er erg tevreden over!

8 maanden geleden

Ik de heb polyester variant via vinted gekocht voor m'n zoontje en ik vind hem fijn. Nadeel is dat hij moeilijk dichtte te ritsen is als hij nergens op kan steunen (voordeel is dat hij dus goed open blijft staan en je er makkelijk in kan zoeken). Voor een dagje weg is hij groot genoeg, maar voor in t vliegtuig bijvoorbeeld was hij toch wat klein.

8 maanden geleden

Reactie op Aivlis

Ik de heb polyester variant via vinted gekocht voor m'n zoontje en ik vind ...
Deze ervaring deel ik. Idd lastig dicht te krijgen als hij aan de kinderwagen hangt of als je m zelf vast hebt. Na 2,5 jaar ziet die van ons er nog wel heel goed uit en verder een heel fijne tas!