32 Reacties
vorig jaar
Ik ben nu 7 weken zwanger, geen griep maar ervaar ook erge vermoeidheid. Ik slaap bijna elke dag in de middag en ben snel buiten adem. Ik probeer zoveel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren en er aan toe te geven waar dit kan.
vorig jaar
Hier ook 7+6 en echt extreem moe.
Slaap makkelijk 9u in de nacht en dan nog moe. Ook overdag inderdaad, eind van de middag is het heel erg.
Ik twijfel ook om het op mijn werk wellicht toch al eerder te gaan vertellen, want kan me gewoon niet meer concentreren eind van de dag.
Niks van griep gehad, dus daar kan het bij mij ook niet aan liggen.
vorig jaar
Ik ben 5 weken zwanger en dood op sinds 2 dagen. Was daarvoor ook wel moe hoor. Maar vandaag is het niet te doen😂
vorig jaar
Hi allemaal. Late reactie op deze groep, maar ik zocht naar vergelijkbare verhalen en heb het in dit topic gevonden. Hier ook extreem moe. Vandaag 6+2 en het is nu op z’n ergst. Ook ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap 🤷🏼♀️. Ben al 2 weken verkouden en mijn dreumes kreeg zondag de griep dus dat helpt ook niet mee. Vandaag is mijn vaste dag met hem thuis en ik heb de minuten afgeteld tot het tijd was voor z’n middagslaap zodat ik ook naar bed kon. Eigenlijk verlang ik de hele dag naar m’n bed, ik lig er ook om 21:00 in. Daarnaast ben ik ook al uitgeput na de trap om hem te gaan verschonen. Hoe gaat het nu met jullie? Hoop zo dat dit binnenkort weer gaat verbeteren. 🙏🏻 wordt er ook niet gezelliger op thuis zo
vorig jaar
Reactie op ResKam
Ik had dit mijn eerste zwangerschap vanaf circa 6 weken. Te moe om zelf te ...
Klinkt heftig ook.. vanaf wanneer merkte jij dat het beter werd? Pas in het 2e trimester?
vorig jaar
Jep hier ook! Het lijkt wel alsof ik al weken griep heb, of alsof ik invalide ben. Zelfs met de hond uit lukt op sommige dagen gewoon niet.
11 maanden geleden
6 weken (en een paar dagen) en ook extreem moe. Voel me ook continu half grieperig. Ene dag gaat beter dan de andere en heb al een dochter van 5 en 11 maanden rondlopen… Heel intens haha. Ik heb trouwens ook continu een weeïg gevoel in mn maag en wel trek maar geen eetlust?
11 maanden geleden
Ik ben nu een week thuisgebleven. Ook heel verkouden. Ik kan zo echt niet werken. Als ik boodschappen heb gehaald, moet ik echt bijkomen en slapen. Hoe doen jullie dit? Aan toe geven?
11 maanden geleden
Ik ben ook heel benieuwd hoe jullie met de extreme vermoeidheid om gaan in combinatie met werk.
Sinds 1,5 week ben ik enorm misselijk. Gelukkig zonder te spugen, maar toch ervaar ik het wel als een heftige misselijkheid die constant aanwezig is. Ik slik nu Suprimal. Het helpt ietsje, maar ik word er wel heel moe van. Ik heb een fulltime kantoorbaan en merk dat ik me daar op dit moment heel slecht op kan focussen. Ik heb vandaag in totaal misschien maximaal een uur echt gewerkt. Ik voel me super schuldig naar mijn manager en probeer iedere keer tegen mezelf te zeggen: "Kom op, even doorzetten, vermoeidheid is maar een gevoel." Maar zo werkt het natuurlijk niet.. En vermoeidheid is ook niet iets waar ik me om ziek ga melden. Verder wil ik het écht nog niet zeggen tegen mijn manager.