8 Reacties

18 uur geleden

Ik herken het ook hoor! Want hier weleens helpt is om liggend op mijn kussen de fles aan te bieden. Wellicht dat het de houding is óf mijn lichaamsgeur op het kussen. En eerst het speentje aan te bieden, en dan het speentje gelijk te vervangen voor de fles. Daarnaast helpt het ook weleens om met de beentjes te fietsen. Mochten er kraampjes ontstaan door de extra lucht uit de fles. Dit doe ik ook tijdens het drinken. Op momenten dat het neusje door verkoudheid verstopt zit, lukt het drinken ook minder goed. Dus dan is het het neusje spoelen. Ik hoop dat er een tip voor je bijzit die je kan helpen! En ook vooral dat je je stap voor stap weer een beetje beter zal gaan voelen.

18 uur geleden

Hoi! Hier ervaring met een flesweigeraar. N.a.v. advies op dit forum heb ik een Lasinoh fles aangeschaft en zijn we elke dag gaan oefenen met de volgende regels - in borstvoedingshouding madonna - gentle feeding techniek. - poging staken als baby overdtuur raakt - om de voeding oefenen - eerst borst aanbirden en dan "omruilen" voor fles - mijn man zoveel mogelijk dr fles laten geven zodat hij leert: mama is borst, papa is fles - ik dan uit de kamer (soms wel rven erbij gebleven voor wat aanwijzingen). - al tevredsb zijn aan het begin met 10 ml. Dan 50, steeds opbouwen. Inmiddels 2 weken verder en mijn man geeft hem inmiddels 1x per dag een volledige voeding, meestal de ochtend voeding. Voor jezelf: stress bremg je over op je baby (ik weet er alles van) laat je partner het doen als die rustiger en geduldiger is. Probeer evt ook eens lopend de fles aan te bieden. Heb geduld!! Blijf positief, ze kunnen het echt leren! Maak de melk lekker warm (40 graden) en de speen ook. Heel veel succes en sterkte 😘 Komt goed!

17 uur geleden

Reactie op Rodes

Hoi! Hier ervaring met een flesweigeraar. N.a.v. advies op dit forum heb ik ...
Hoi! Ik probeer het nu al 6 weken, elke dag, maar zonder succes. Ik heb zes verschillende flessen en zeven fopspenen geprobeerd, maar ze weigert ze allemaal. Ik moet 's nachts ook nog eens opstaan ​​om melk af te kolven, zodat ik de volgende dag met de fles kan oefenen. Mijn dochter speelt alleen maar met de speen, kauwt erop en duwt hem eruit met haar tong. Ik krijg er tranen van in mijn ogen. De logopediste zei dat de laatste stap een manier is om met honger om te gaan, maar alleen al de gedachte eraan breekt mijn hart. Het ergste is dat mijn dochter meteen begint te huilen als mijn man haar melk uit de fles probeert te geven en hij haar niet kan kalmeren. Ik ben al onder behandeling van een psycholoog en het is overweldigend. Ik heb geen leven meer; ik voel me meer een verzorger en dienstknecht van mijn kind dan een moeder. Dit is mijn tweede kind en mijn oudere zoon is vaak verdrietig omdat ik niet genoeg tijd met hem kan doorbrengen.

17 uur geleden

Hier ook al een tijdje aan het tobben maar ineens gaat het goed en wel op deze manier; -schuin liggend op voedingskussen zoals hij ook bv krijgt (therapeutisch voeden) -na de eerste voeding in de ochtend kolven (meeste productie en hoef je er snachts niet uit) -op kamertemperatuur geven (kan paar uur bewaren) -speen van de fles eerst even in je bh (warmte en geur) -we begonnen met lansinoh fles maar die ging te snel, nu pakt hij ook dr brown brede hals met prematuur speen erop Het is echt even uittesten wat werkt. Ene baby wilt juist warme melk, die van ons dus op kamertemperatuur

17 uur geleden

Oh en ben begonnen met 50 cc , wilde hij niet dan morgen weer een dag en geef ik de borst. Niet forceren... vandaag heeft hij voor het eerst 150 cc bij papa op

2 uur geleden

Ik lees mee! Mijn dochtertje weigert ook nog steeds de fles en ik start 5 januari weer met werken.. krijg er ook een beetje stress van! Wat we ook proberen, het lukt niet.. 😞😓

1 uur geleden

Hier ook een weigeraar gehad en toen deze fles aangeschaft. Deze komt het dichtste bij een borst ook omdat je dus een tepel kan kiezen om het zo te zeggen en werkte als enige bij onze zoon. Later pakte hij wel andere flessen en zijn we op andere (en goedkopere) flessen overgestapt. Maar zeker voor het begin was dit echt een lifesaver!

1 uur geleden

Reactie op X-Evelien-X

Ik lees mee! Mijn dochtertje weigert ook nog steeds de fles en ik start 5 j ...
Zie mijn berichtje hieronder, misschien het proberen waard! 🤗