17 Reacties
gisteren
Ik heb altijd een poedertoren mee gekookt water in een termosfles, koud water en eigenlijk ook altijd m’n flessenwarmer mee (draadloos)
gisteren
Ik heb een thermosfles met kokend water en een fles met koud water mee. En uiteraard een poedertoren met meerdere voedingen. Vooraf thuis even kijken wat ongeveer de verhouding heet/koud water moet zijn voor een drinkbare fles. En dan heb je binnen een minuutje een fles buiten de deur.
gisteren
Kijken of je kindje het drinkt op kamertemperatuur! Scheelt een hoop gedoe. Ik heb gewoon altijd een spa flesje (of gewoon kraanwater) bij me en een poedertoren (naast de gekolfde melk die ze eigenlijk krijgt). Kwestie van bij elkaar gooien en klaar.
gisteren
Ik heb een poeder toren mee, en voeden vaak bv in restaurant dan vraag ik daar om water en of ze deze op kunnen warmen! Tot nu toe helemaal prima overweeg wel om misschien een flessenverwarmer aan te schaffen voor bv de vakantie..
gisteren
Flessenwarmer draadloos. Ik heb er 1 van vulpes good die is top. Ik gebruik het de hele dag door en makkelijk mee te nemen. Je drukt op het knopje en warmt zo op zo heb je altijd de goede temperatuur. Hou wel in de gaten dat niet alle merk flessen erop passen. Dr Brown past wel en nog paar andere.
gisteren
Ik neem een poedertoren mee en dan een flesje koud water en een thermosfles met gekookt water. De verhoudingen heb je super snel duidelijk. Dit gebruik ik dan overigens alleen als het niet anders kan. Op de meeste plekken hebben ze wel een magnetron en kunnen ze het water in de magnetron opwarmen.
gisteren
Wij nemen altijd een poedertoren mee, een thermosfles met gekookt water en een fles met koud water. Is het aller snelste en makkelijkste (vinden wij)
gisteren
Draadloze flessenwarmer van mammie! Kan je zelf de temperatuur instellen en het water opwarmen. Poeder doen we in een poedertorentje verdelen en meenemen. Werkt top!
Wij doen zelf vaak al gekookt water op de juiste temp in de fles zodat het nog sneller op temperatuur is wanneer zij een flesje nodig heeft, want als het water op 20 graden ofzo erin gaat duurt het wel een paar min voordat t warm is. Of bijv halfuurtje van te voren alvast aanzetten en dan is ie sneller warm als ze het nodig heeft. Maar dat doe ik echt omdat ik haar niet onnodig (lang) wil laten huilen, geen must natuurlijk. 😊
gisteren
Wij hebben een draadloze flessenwarmer van luvion. En een poeder toren mee met voeding er in. Ook een opvouwbare verschoonmat zodat je je baby overal kan verschonen ( niet overal kan dat tegenwoordig) meestal doe ik 5 a 10 min van te voren de fles met water op de flessenwarmer zodat mn dochter niet hoeft te wachten op haar flesje na het verschonen😁
17 uur geleden
2 thermosflessen, 1 kokend heet, 1 koud. Poedertoren, ik vul elk bakje elke keer dat we weggaan. Je zal maar autopech krijgen en uren op de wegenwacht moeten wachten of in file van 2 uur terecht komen.
Ik had gelezen qua verhouding 1 derde kokend het en 2 derde koud water, dat werkt bij ons goed. Ik vind alleen het goed mixen van 180ml wel een uitdaging, ik heb nu altijd een lepel mee om goed te kunnen roeren tijdens het poeder er in te gooien. We hebben thuis een babybrezza dus ik meng alleen zelf als we van huis zijn
17 uur geleden
Reactie op AmbitieuzeZon404374
Draadloze flessenwarmer van mammie! Kan je zelf de temperatuur instellen en ...
Ik heb zelf wel eens opgezocht dat gekookt water opnieuw koken voor babyvoeding t risico van bacteriën brengt. Wil je niet aanvallen maar alleen info geven mocht je t niet geweten hebben. ☺️
17 uur geleden
Reactie op sheilasarena
Wij nemen altijd een poedertoren mee, een thermosfles met gekookt water en ...
En wat is dan de juiste verhouding?
17 uur geleden
Reactie op OogverblindendePegasus681840
Flessenwarmer draadloos. Ik heb er 1 van vulpes good die is top. Ik gebruik ...
En hoe doe je dat dan?
17 uur geleden
Reactie op CharmanteBerg383917
En hoe doe je dat dan?
Je doet water in de fles. En je draait het flesje op het apparaat. Dan verwarmd deze het water in de fles.. gooi je erna de poeder erbij en roeren en klaar!