9 Reacties
gisteren
Reactie op HKKW
Oei! Hoe oud is de kleine? Ben je nu pas begonnen met fles en wil ze nu ope ...
12 weken is ze. Er zijn ook nog wel mogelijkheden hoor met logopedie etc, maar ik wil vast verder kijken mocht het allemaal niet werken hoe ik dat dan met werk kan gaan invullen
17 uur geleden
Reactie op Lizz36
Lastig .. Als ze nog steeds niet uit de fles drinkt kan je je altijd nog zi ...
Hier kan je je dus niet voor ziekmelden. Dat gaat de arbo arts geen goed idee vinden ;)
Je kan wel (onbetaald) verlof opnemen.
Volgens mij heb je als enige recht dat je 1/4 van je werktijd mag gebruiken om te kolven/voeden (reistijd inbegrepen).
16 uur geleden
Wij hadden een preverbaal logopediste ingeschakeld toen m’n zoontje 11 wk was. Nu drinkt hij gewoon uit de fles! Maakte me ook vooraf veel zorgen maar ze zei dat de fles geen heilige graal is en dat haar collega die week een baby van 6 mnd nog aan de fles heeft gekregen. Dus houd hoop 🫶🏻
15 uur geleden
Hier hetzelfde probleem. Paar dagen geleden nog aangekaart met mijn werk. Ik heb totdat mijn dochter 1 jaar is ouderschapsverlof. Nu gevraagd of ik mijn ouderschapsverlof mag omzetten, zodat ik nog 9 weken thuis kan blijven. En daarna vanuit mij zelf terugga in uren totdat mijn dochter 1 wordt.
Mijn werk gaat uitzoeken of mijn voorstel mogelijk is. Ze zagen mijn in voorstel in ieder geval wel zitten.
13 uur geleden
Kan je hiervoor zorgverlof krijgen? Ik weet dat bij zorgverlof een belangrijke 'regel' is dat het niet door iemand anders gedaan kan worden. Maar vaak is zorgverlof voor plotselinge zaken en wordt het deels doorbetaald. Volgens mij is lang zorgverlof niet doorbetaald...