13 Reacties
8 maanden geleden
Wij doen geen gedichtjes daar houden we niet zo van dat heeft de grote broer ook niet daar hadden we alleen “welkom lieve Siem” Ik doe dan nu iets van een zinnetje van “welkom lief zusje” oid nog niet over uit. Maar misschien ook wel niet haha
8 maanden geleden
Ik zat met hetzelfde dilemma en zijn uiteindelijk voor onderstaand gedichtje gegaan (heel blij mee 🥰).
Liefde, zo mooi en fijn
Nog meer liefde te delen
Nu wij met zijn vieren zijn 🩷
8 maanden geleden
Wij waren thuis met 4 kids en op de andere kinderen werd geen bijzondere nadruk gelegd in het gedicht of het ontwerp van de kaart. Gewoon alleen de namen vermeld zoals die van de ouders.
8 maanden geleden
Reactie op Celestevdw
Ik zat met hetzelfde dilemma en zijn uiteindelijk voor onderstaand gedichtj ...
Ah die vind ik heel lief.
8 maanden geleden
Wij kiezen een tekstje die helemaal gericht is op het nieuwe kindje. We zetten er alleen 2 silhouetten op met een groter en kleiner meisje waardoor we toch iets van grote zus laten zien. Persoonlijk vind ik een geboortekaartje iets voor het kindje zelf ‘welkom’ te heten in de wereld en niet een kaartje die puur van broer/zus komt. Maar dat is natuurlijk iedereen zijn/haar persoonlijke smaak.
8 maanden geleden
Ik doe een gedichtje uit naam van de grote zus. Dit omdat ze ook mega betrokken is bij alles. Elke dag de baby kusjes geven, ze wilt speelgoed en speentjes enzo kopen, praat tegen de kleine en zingt slaapliedjes 😂 ze vind het allemaal erg interessant, komt waarschijnlijk ook door de 2,5 jaar en de wereld willen ontdekken leeftijd