13 Reacties

8 maanden geleden

Hier een gedichtje ‘uit naam’ van grote broer.

8 maanden geleden

Wij doen geen gedichtjes daar houden we niet zo van dat heeft de grote broer ook niet daar hadden we alleen “welkom lieve Siem” Ik doe dan nu iets van een zinnetje van “welkom lief zusje” oid nog niet over uit. Maar misschien ook wel niet haha

8 maanden geleden

Ik zat met hetzelfde dilemma en zijn uiteindelijk voor onderstaand gedichtje gegaan (heel blij mee 🥰). Liefde, zo mooi en fijn Nog meer liefde te delen Nu wij met zijn vieren zijn 🩷

8 maanden geleden

Wij waren thuis met 4 kids en op de andere kinderen werd geen bijzondere nadruk gelegd in het gedicht of het ontwerp van de kaart. Gewoon alleen de namen vermeld zoals die van de ouders.

8 maanden geleden

Reactie op Celestevdw

Ik zat met hetzelfde dilemma en zijn uiteindelijk voor onderstaand gedichtj ...
Ah die vind ik heel lief.

8 maanden geleden

Wij doen een kort gedichtje uit de naam van grote zus & dan een foto van grote zus en de baby samen er bij. :)

8 maanden geleden

Wij kiezen een tekstje die helemaal gericht is op het nieuwe kindje. We zetten er alleen 2 silhouetten op met een groter en kleiner meisje waardoor we toch iets van grote zus laten zien. Persoonlijk vind ik een geboortekaartje iets voor het kindje zelf ‘welkom’ te heten in de wereld en niet een kaartje die puur van broer/zus komt. Maar dat is natuurlijk iedereen zijn/haar persoonlijke smaak.

8 maanden geleden

Wij doen ook niks speciaals vanuit een broertje of zusje. Mijn persoonlijke mening is dat er een kindje geboren wordt en niet perse een broertje of zusje (ook al worden ze natuurlijk wel een broertje of zusje😬)

8 maanden geleden

Ik doe een gedichtje uit naam van de grote zus. Dit omdat ze ook mega betrokken is bij alles. Elke dag de baby kusjes geven, ze wilt speelgoed en speentjes enzo kopen, praat tegen de kleine en zingt slaapliedjes 😂 ze vind het allemaal erg interessant, komt waarschijnlijk ook door de 2,5 jaar en de wereld willen ontdekken leeftijd

8 maanden geleden

Ja ik begrijp je helemaal! Wij hebben een gedichtje dat slaat op het kindje, dus geen vermelding van zusje oid. Op de voorkant zetten we wel ‘een kindje zo lief en klein, vanaf nu zullen we met z’n vieren zijn!’

8 maanden geleden

Niet specifiek, wel met afbeelding op de voorkant met twee kindjes.

8 maanden geleden

Een vriendin van mij heeft een gedichtje namens haar 2 oudsten op de achterkant gezet, kort maar heel schattig. Zo was het er beide.