7 Reacties

5 dagen geleden

Dat is volgens mij iets wat je vooral zelf moet aanvoelen. Maar ik doe: - Familie (ouders, broers, zussen, ooms en tantes) - Vrienden - Naaste collega's persoonlijk - Werk (bijv t.a.v. je team of leidinggevende) - Buren

4 dagen geleden

Zou je ze op kraamvisite willen krijgen? Zo ja sturen, zo nee achterwege laten. Veel mensen zien een geboortekaartje ook als een soort uitnodiging voor kraambezoek (hoeft niet in eerste week maar ergens in de eerste maanden). Dus hou daar rekening mee!
Iedereen die op kraamvisite zou mogen komen. Bij ons is dat: - Naaste familie (geen tantes/ooms/neven/nichten omdat we hier maar sporadisch contact mee hebben, dus alleen onze ouders, grootouders en onze broers/zussen) - Vrienden - Werk (niet collega's persoonlijk maar gewoon naar het kantoor).

4 dagen geleden

Wij doen een bijpassend kaartje (los erbij) voor de gene die we wel op kraamvisite willen dat ze een afspraak kunnen maken. bij de andere 2 kids is dit ook goed in de smaak gevallen dus nu weer op deze manier

3 dagen geleden

Reactie op Fenn35

Dat is volgens mij iets wat je vooral zelf moet aanvoelen. Maar ik doe: - F ...
Dit doen wij ook inderdaad.

gisteren

En bedenk ook dat ze klauwen met geld kosten.. dus less is more

9 uur geleden

Wij deden ook de kraamhulp(en), die sparen ze vaak van waar ze gewerkt hebben. Verloskundige, huisarts. Oudere kinderen hadden kaartje mee met de traktatie voor op peuterspeelzaal en school. Voor jezelf om te bewaren natuurlijk.