15 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb ook geen droger, maar de was is redelijk snel opgedroogd. Ik zou niet perse extreem meer dingen aanschaffen.

6 maanden geleden

Ik gooi baby kleding nooit in de droger. En mijn kleding en die van mn man ook niet. Hydrofiele doeken drogen mega snel. Lakens en hoeslakens drogen ook redelijk snel sochtends ophangen savonds droog. Moltons duren iets langer.

6 maanden geleden

Bij ons gaat bijna in de (warmtepomp)droger. Niet hetzelfde als condensdroger dus. Maar wij hebben ook geen plek om binnen te drogen. Buiten doen we overigens wel nu vaker met het mooie weer. Als je binnen plek heb om te droger is dat ook gewoon prima hoor. Als je de ruimte maar goed kan ventileren. Ik denk niet dat je perse meer moet aanschaffen dan iemand met een droger. Onze droger heeft ook programma's van 3,5 uur namelijk.

6 maanden geleden

Wij hebben wel een droger maar wij stoppen de babyspullen en kleding ook niet in de droger, alleen beddengoed, handdoeken en ondergoed. Ik heb niet het idee dat we daardoor extra spullen nodig hadden. In de zomer is alles in een dag droog als je het ophangt, met dit weer zelfs binnen een paar uur. We hebben voor de winter en herfst een luchtontvochtiger in de kamer voor de was staan, zodat het dan alsnog na 1 tot 1,5 dag droog is ipv na 2 tot 3.

6 maanden geleden

Wij hebben ook geen droger met dit mooi weer lekker buiten gehangen was zo droog

6 maanden geleden

Reactie op MamavanEmmaMH

Wij hebben wel een droger maar wij stoppen de babyspullen en kleding ook ni ...
Zo doen wij het inderdaad ook. Werkt heel goed!

6 maanden geleden

heb wel een droger maar alle babywas hang ik op.. zo droog.

6 maanden geleden

Ik heb wel een droger maar gebruik die niet mega veel. Ik hang alle kleding wat in haakjes aan de kast hangt ook alvast aan een haakje aan de waslijn kan je dubbel zoveel kwijt en gewoon raam open ervoor

6 maanden geleden

Is een een combi wasmachine en droger een oplossing? Over het algemeen gaat het wel zonder, behalve als ze ziek zijn en alles onder kotsen gelijk in de wasmachine dan in de droger zodat het weer schoon is voor een tweede ronde want van beddengoed heb ik maar twee setjes. De keren dat het gebeurd is is overigens op 1 hand te tellen…

6 maanden geleden

Reactie op MrsApplejuice

Is een een combi wasmachine en droger een oplossing? Over het algemeen gaat ...
We zijn vlak voor de zwangerschap gaan samenwonen en hebben toen net de nieuwe wasmachine aangeschaft. Weet niet of het financieel haalbaar is 😅. Ik zat zelf ook te denken aan eventueel een extra set beddengoed. Kleertjes genoeg gelukkig! Wel bedankt voor de tip! Wellicht een optie als deze tzt stuk gaat

6 maanden geleden

Reactie op Aivlis

Zo doen wij het inderdaad ook. Werkt heel goed!
Dat doen wij ook ja!

6 maanden geleden

Reactie op Danique9102

We zijn vlak voor de zwangerschap gaan samenwonen en hebben toen net de nie ...
Ja, dan gewoon extra set beddengoed of slaapzakje aanschaffen! Ik had 3 slaapzakken en die heb ik een keertje allemaal in 1 nacht moeten gebruiken, maar is nog steeds goedkoper dan een droger. 😄 En als er simpelweg geen plek is houdt het al snel op, je wordt vanzelf creatief met dit soort dingen.

6 maanden geleden

De eerste weken kan je veel was verwachten. Maar dan is het ook nog lekker weer dus zal alles snel droog zijn. Een beetje vochtig weer gebruiken is ook geen ramp. Hydrofielen drogen heel snel. Je hebt er wel veel nodig hoor! Ze zijn na paar uur drogen aan de waslijn weer droog. Beddengoed hangt echt af van je kindje. Sommige baby's hebben een pasvorm waarbij de luier niet goed zit of ze plassen meer en dan blijf je bezig. Andere kindjes heb je zowat aan 1 set genoeg omdat je het 's morgens in de wasmachine gooit, dan aan de waslijn en 's avonds kan het er weer omheen. Begin met 2 sets zou ik zeggen. Je kunt altijd hydrofielen gebruiken als noodoplossing als beide ondergekotst of gepoept zijn. Wij hadden een kindje dat veel overgaf maar dan gingen we niet alles verschonen, maar legden preventief een hydrofiel onder het hoofdje. Dan hoef je alleen die te vervangen. Babykleding heb je over het algemeen meer dan genoeg.

6 maanden geleden

Reactie op MrsApplejuice

Is een een combi wasmachine en droger een oplossing? Over het algemeen gaat ...
Wij hebben een combi maar inmiddels doet de droger het niet meer helaas...was toen ook inderdaad omdat we geen optie hadden om beide kwijt te kunnen maar heb er wel spijt van gehad...programma wassen en drogen duurt heel lang! Echt wel 6 tot 8 uur ofzo hangt er een beetje vanaf wat je erin hebt natuurlijk...en alles behalve energie zuinig...zal niet zeggen dat het sneller droogt als je het ophangt (tenzij het lekker weer is dan wel) maar ik vond het niet perse geweldig...vooral omdat je dus al die uren niet nog een wasje kan draaien...dus je bent bijna de hele dag kwijt met 1 was...

6 maanden geleden

Wij hebben een droger maar gebruiken deze eigenlijk sinds wij verhuisd zijn in September 2024 niet meer of Naja alleen voor onze handdoeken. De rest hangen wij allemaal uit. Nu hebben wij de luxe dat we een goede voorzolder en zolder slaapkamer (gebruiken we als fitness ruimte en voor het ophangen van de was) hebben. Hierdoor heb ik in het trappengat een rekje hangen en droogtoren op de voorzolder en op de zolderkamer heb ik nog een uitklaprek staan. We zijn nu met 2 volwassene en en 1 kind van 6. Straks komt onze baby (september) en ik verwacht hierdoor genoeg ruimte te hebben om alles uit te kunnen hangen. Heb je wel ruimte voor meerdere rekjes?