22 Reacties

11 maanden geleden

Deze is compleet anders. Klopt dus ergens niks van 🙈🙈

11 maanden geleden

💙

11 maanden geleden

Beide kalenders zeggen 🩷 dus ben heel benieuwd haha.

11 maanden geleden

Reactie op Valerie__vlr

Deze is compleet anders. Klopt dus ergens niks van 🙈🙈
Je hebt gelijk! Met deze versie wordt het een 🩷 voor mij 😄

11 maanden geleden

Beiden kalenders zeggen meisje!

11 maanden geleden

Bij mij zeggen ook beide kalenders een meisje. Let wel op dat de Chinezen werken met een andere leeftijd. Meestal betekent dat dat je een jaar ouder bent. Ze tellen vanaf de bevruchting en niet vanaf de geboorte. Ik ben 37 maar mijn Chinese leeftijd is 38.

11 maanden geleden

Reactie op Lonki

Bij mij zeggen ook beide kalenders een meisje. Let wel op dat de Chinezen ...
Beide kalenders zeggen jongen, maar als ik met de Chinese leeftijd tel, dan zegt de ene een jongen en de ander een meisje.

11 maanden geleden

Ik zie op internet ook verschillende voorbij komen. Ik zou nu een meisje krijgen. Bij de eerste zwangerschap klopte het en bij de tweede niet. Ik geloof er eigenlijk niks van 😅

11 maanden geleden

Reactie op Lonki

Interessante toevoeging! Ik wist wel dat ze dit in Korea hanteren, maar was in deze niet bekend met China.

11 maanden geleden

50% kans dat het klopt 😋

11 maanden geleden

Tot nu toe en heel grappig. Heeft de kalender bij alle kinderen geklopt. Nu ben ik onverwacht zwanger van het 5e kindje. Zou een meisje moeten zijn. Spannend

11 maanden geleden

Reactie op Vosje91

Interessante toevoeging! Ik wist wel dat ze dit in Korea hanteren, maar was ...
Toevallig dat ik het vanmiddag heb opgezocht. En bij die site stond er ook een calculator bij om je eigen Chinese leeftijd te zien

11 maanden geleden

Volgens beide kalenders krijg ik dan een meisje…. Maar ze zeggen ook dat je misselijk enz moet zijn als je zwanger bent van een meisje en ik heb nergens last van. Maar hea het maakt voor ons niet uit meisje of jongen. Het belangrijkste is dat het gezond is🥰

11 maanden geleden

De kalender klopt wel bij m’n andere 2 kindjes en nu zou het dan een jongetje zijn ben benieuwd

11 maanden geleden

Reactie op Anomienpie

Volgens beide kalenders krijg ik dan een meisje…. Maar ze zeggen ook dat je ...
Vorig jaar een dochtertje gekregen maar totaal niet misselijk geweest 🤭

11 maanden geleden

💕✨

11 maanden geleden

Op de ene een jongen en op de andere een meisje 🤪 Met betrekking tot misselijkheid, dat is echt een bakerspraatje 😅

11 maanden geleden

Reactie op Lonki

Grappig, dat wist ik niet. Dan zou het bij m’n zoontje kloppen (zowel december als januari zoon) en dan zou dit kindje een meisje zijn. We zullen zien 😊 altijd leuk om te speculeren

11 maanden geleden

Volgens beidde kalenders zou het een jongen moeten zijn, maar mijn gevoel zegt een meisje! Ik ben benieuwd 😄

11 maanden geleden

Bij mij geeft een jonge aan 🙏🏼