Ben vandaag 29+4 en heb de glucose test gehad omdat de groei echo’s de baby dus te groot is hoofdje en buik omtrek boven de bovenste lijn de benen gemiddeld
Nu was mijn eerste waarde nuchter 5,8 en de 2e 6,4
Krijg dinsdag pas een consult met de gynaecoloog nu vertelde de verpleegkundige op de triage dat je nuchtere maximaal 7 mag zijn maar dat lijkt me sterk ik keek in mijn dossier daar staat als referentie waarde 4,5/6,1 maar ik lees overal dat het maximaal 5,3, mag zijn
Iemand ervaring met deze waardes ?