8 Reacties
7 maanden geleden
Ik zou zeker wel minimaal 15 doeken aanschaffen. Ik had de normale maat. Ik gebruikte ze echt overal voor, afdrogen, als spuugdoek (kindje had reflux), monddoek, voor tijdens het boeren, in de wagen, in het bedje, bij het verschonen. Ik gebruik ze nu nog en de doeken die lelijk zijn gebruik ik nu als poetsdoek
7 maanden geleden
Ik heb bij mijn eerste een stuk of 8 van 60×60 gehad, een paar hydrofiele washandjes, en vooral xxl doeken. Een stuk of 6. Ik heb nu gewoon nog die van m'n eerste gepakt. Anders is het zo bij gehaald bij de zeeman of action.
7 maanden geleden
Ik ben van plan er veel te kopen, op werk (babygroep) altijd ervaren dat die doeken fantastisch zijn. Ik koop voor de eerste periode bijvoorbeeld geen slabbers (ook niet voor eerste hapjes), maar gebruik daar ook hydrofielen voor. En is gewoon fijn om er altijd 1 bij de hand te hebben, voor de boertjes, spugen, als handdoek etc.
Denk dat je vooral moet gaan ervaren of je het zelf fijn vindt en dan heb je ze zo bij gekocht.
7 maanden geleden
Wij hadden een spuugbaby. Kleine spuugdoekjes waren niet afdoende, dus boerden we hem altijd met een 60x60 hydrofiel, daar hadden we dus erg veel van; stuk of 18. Naast dat we die voor het boeren/spugen gebruikten, hadden we die doeken ook nodig voor in het bedje, wassen, wandelwagen, aankleedkussen. Naast die 18 van 60x60 had ik ook nog 6 van 100x100. Die gebruikte ik als handdoek als hij uit bad kwam en als inbakerdoek. Ik gebruikte ze allemaal en het was 1 van dr wasjes die ik het vaakst draaide in de eerste 3 maanden 😅
7 maanden geleden
Heel veel! Ik had ook krap ingekocht met het idee van zonde om te veel te hebben. Maar van hydrofielen kan je niet te veel hebben. Een mix is fijn dus paar kleine en ook paar hele grote. De grote kan je ook gebruiken voor inbakeren, afdrogen en als onderlegger. De kleine als snoetenpoetser