7 Reacties
3 uur geleden
Wat onwijs knap dat je dit al 4 maanden doet! Het wordt makkelijker, hou nog even vol! 馃檹馃徏
3 uur geleden
Reactie op HulpvaardigeMuzieknoot153522
Wat onwijs knap dat je dit al 4 maanden doet! Het wordt makkelijker, hou no ...
de liefde die ik aan hem geef laat hem ook bloeien, hij lacht zo lief en is een tevreden gezonde baby. Pfff mom guilt is all over the place
2 uur geleden
Mom guilt heeft iedere moeder wel eens last van; en dat misschien ook een goed teken omdat je alleen het beste wilt voor je kind.
Probeer af en toe je jongen (al is het maar een uurtje, of 2 uurtjes) weg te brengen, dan kan jouw batterij ook opladen.
You got this! 馃挄
1 uur geleden
Reactie op MrsApplejuice
Mom guilt heeft iedere moeder wel eens last van; en dat misschien ook een g ...
Klopt moet ik ook echt vaker doen! Dankje 馃ス馃挒
1 uur geleden
Het is ook ontzettend zwaar! Logisch dat je batterij opraakt. Probeer toch te kijken of je moeder je hier en daar kan ondersteunen. Wellicht nog iemand anders..
En ik vraag me af, heeft je kleine echt maar een wake window van 60 minuten?
Ik heb gelezen dat als je je baby te vroeg gaat wiegen om te slapen en hij valt in slaap, maar dat zijn slaapdruk nog eigenlijk te weinig is dan kan hij veel hazenslaapjes gaan doen.
Mag ik trouwens iets vragen over de besnijdenis? Heeft het uit bad gaan en het huilen daarbij te maken met de besnijdenis.
Ik hoop dat het snel beter mag worden voor jullie. Het zou zo fijn zijn als je hem af en toe neer kan leggen zodat je even kan opladen
28 minuten geleden
Misschien werkt het voor jullie helemaal niet, maar mijn zoontje valt vaak heerlijk in slaap als ik hem liggend voed (allebei op onze zij naast elkaar toe) in bed. Ik laat hem dan even liggen slapen terwijl ik in de buurt een wasje ophang oid. Het kan zolang hij nog niet rolt en ik erbij blijf 馃馃徎
27 minuten geleden
Reactie op fleur.1993
Misschien werkt het voor jullie helemaal niet, maar mijn zoontje valt vaak ...
naast = naar*