11 Reacties

4 maanden geleden

Nog een

4 maanden geleden

niet dit bedje maar kijk even op marktplaats of dit bedje toevallig te koop staat! wellicht kun je t dan bij andere op de foto zien of die t ook hebben

4 maanden geleden

Kan mij niet voorstellen dat dit hoort. Het ziet er echt uit als de plekken waar het materiaal geplakt is ofzo. Heb hem zelf niet, maar ziet eruit als slechte afwerking

4 maanden geleden

Wij hebben een ander ledikant maar kan me niet voorstellen dat dit zo hoort. Het is ook niet over de hele bovenkant toch? Lijkt net alsof het met een stanley mesje gekrast is’

4 maanden geleden

Ik heb de zwarte variant maar die heeft het niet

4 maanden geleden

Wij hebben precies hetzelfde ledikantje en inderdaad daar zitten ook van zulke strepen op, wel iets minder dan op de foto’s.

4 maanden geleden

Reactie op Saskia-93

Wij hebben precies hetzelfde ledikantje en inderdaad daar zitten ook van zu ...
Ah dat vermoeden had ik inmiddels een beetje, had op Instagram een foto gevonden waar je de strepen ook een beetje zag als je inzoomde. Dan zaten er in de winkel ook een stuk minder strepen op anders was het me denk ik wel opgevallen.

4 maanden geleden

Reactie op AW141

Ik heb de zwarte variant maar die heeft het niet
Hm dat is gek, dan zou je toch denken dat de witte ook streeploos zou moeten zijn.. Vind het met die strepen echt een stuk minder mooi, maar ook zo’n gedoe om deze dan te retourneren en alles weer uit elkaar te halen, weer een nieuwe uit te zoeken en die dan weer in elkaar te zetten. Die hormonen maken het ook niet beter 😂

4 maanden geleden

Reactie op Orchidee092025

Ah dat vermoeden had ik inmiddels een beetje, had op Instagram een foto gev ...
Ja klopt! Ons viel het ook pas op, op het moment dat we het thuis in elkaar gingen zetten.

4 maanden geleden

Reactie op Orchidee092025

Hm dat is gek, dan zou je toch denken dat de witte ook streeploos zou moete ...
Nou baby dump levert vaker vreemde dingen op want had een co sleeper besteld in elkaar gezet stof was op sommige plekjes niet mooi een velvet schommelwieg en het sensor plaatje waar de afstand op reageerd die was bekrast ik heb ze gemaild ik zei volgens mij dit is een retour product. Het is niet storen ofzo maar ondertussen had iemand de doos al weg gegooid dus hun zeiden doe maar retour ik zei dan mogen jullie zelf komen uit elkaar halen en de nieuwe in elkaar zetten want dat was nog een hele klus. Uiteindelijk gaven ze een cadeau bon van €50 ik dacht laat maar nemen want heb geen dit