11 Reacties

5 maanden geleden

De meeste zorgverzekeraars krijgen de kraampakketten van het bedrijf Natalis. Op www.natalis.nl kun je het pakket aanschaffen. Ik begreep van mijn verloskundige (vorige en huidige) dat het basis pakket voldoende is. Het basispakket bevat: 1 matrasbeschermer 80x180 cm 1 onderlegger 60 x 90 cm 10 onderleggers 60 x 60 cm 1 cord ring non-latex 1 flacon alcohol Ketonatis 70% (120 ml) 24 kraamverbanden, 2 pakken 脿 12 stuks 20 maandverbanden, 1 pak 脿 20 stuks 15 inlegverbanden, 1 pak 脿 15 stuks 15 wondkompressen 10 x 10 cm 1 pak verbandwatten 1 rol luiertape 1 flacon hygi毛nische handgel

5 maanden geleden

Reactie op MommyofLy

De meeste zorgverzekeraars krijgen de kraampakketten van het bedrijf Natali ...
Ja klopt kan dus niet vinden of mijn verzekering dat ook doet! Maar anders kan ik even vragen of gewoon bij natalis bestellen dan weet ik t zeker! 鈽猴笍

5 maanden geleden

Bij VGZ krijg je een Cordring

5 maanden geleden

Ik ben bij VGZ verzekerd 2 jaar geleden kreeg ik een klip in me pakket en nu heb ik wel een cordring erbij gekregen en kreeg idd een pakket van Natalis

5 maanden geleden

Reactie op Daphne301023

Ik ben bij VGZ verzekerd 2 jaar geleden kreeg ik een klip in me pakket en n ...
Oh kijk super dankjewel voor je reactie

5 maanden geleden

Reactie op Mommy to be 鉂わ笍

Bij VGZ krijg je een Cordring
Top dankjewel

5 maanden geleden

Mijn verloskundige heeft zelf ook de cordring bij zich dus dat kan je ook altijd nog navragen 馃槉

5 maanden geleden

Mocht je in het ziekenhuis willen bevallen: daar hebben zij ook een cordring voor je :)

5 maanden geleden

Reactie op GenialeMagnolia538518

Mocht je in het ziekenhuis willen bevallen: daar hebben zij ook een cordrin ...
Ja klopt maar bij ons op site staat dat we ook zelf een moeten mee nemen omdat ze niet altijd beschikbaar zijn..