11 Reacties

8 maanden geleden

Goed idee! Ik heb sofie de giraffe eropstaan, luiertas, boxkleed, heartbeat lamp, maar ben ook op zoek naar meer cadeautjes van 10-15 euro

8 maanden geleden

Ja die vraag krijg ik regelmatig ook en ben inderdaad ook al lijstje aan het samenstellen. Heb er nu een kraambezoekboek, mijn baby鈥檚 eerste jaar fotoboek, birth bear en een wagenspanner opstaan. Die flow knuffel ben ik ook al naar aan t kijken maar zijn er zoveel dat ik er even niet wijs uit kan worden wat ik wil. En willen dan straks nog een wippertje erop. Wij gaan vooral voor de wat duurdere cadeautjes, omdat we de mensen in kleine cadeautjes vrij willen laten. We kopen daar zelf al bewust niks van tenzij we iets graag willen hebben dan gaat t op het lijstje.

8 maanden geleden

Ik heb alles wat wij zelf nog moeten kopen op een lijstje gezet van www.lijstje.nl. Daar heb ik van veel dingen ook uitgezocht welke producten ik daarvan wil hebben. Ik gebruik dit lijstje voor mezelf, maar de mensen om mij heen hebben dit lijstje ook. 脕ls ze dan iets willen kopen, kunnen ze ook iets kopen wat wij daadwerkelijk nodig hebben. Ik heb het lijstje gemaakt op basis van de uitzetlijst van 24Baby. Deze heb ik vervolgens weer laten checken door vriendinnen die al moeder zijn. Zij hebben weer advies gegeven om dingen te schrappen of juist toe te voegen.

8 maanden geleden

Tips voor goedkopere cadeautjes:een bijtbal, stapelbekers voor in bad en little loops speelringen. Ook Sophie is hier een hit geweest dus hebben wij weer op het lijstje staan. De flow knuffel had ik gekocht maar bleek een miskoop. Wij gebruiken nu de Numsy white noise en bevalt veel beter.

8 maanden geleden

Ik ben vooral benieuwd naar tips voor kadootjes voor een tweede.. en dan is onze eerste een zoon en tweede een meisje haha.

8 maanden geleden

Ik ben ook bezig om idee毛n te verzamelen voor een cadeau lijstje en heb ook al gekeken naar de dingen die hier genoemd worden. Ik merk momenteel wel dat ik er vooral de wat duurdere dingen op heb staan, dus tips voor goedkopere cadeautjes zijn nog welkom. Dit heb ik nu op mijn lijstje staan (1e draft dus er kunnen nog dingen verdwijnen): Babygym nest, Sofie de giraffe, Muziekmobiel, Inkpad hand/foot print, Flow hartslagknuffel (George, Robin of Ollie), Wagenspanner, Numsy white noise, Stoel of krukje gebaseerd op het geboortekaartje, Koester kistje gebaseerd op het geboortekaartje, Baby spa, Baby voorleesboekje (moet nog uitzoeken welke)

8 maanden geleden

Reactie op Kleine Meid

Ik ben ook bezig om idee毛n te verzamelen voor een cadeau lijstje en heb ook ...
Wat veel goede idee毛n!

8 maanden geleden

Ik heb ook bepaalde cadeaubonnen op het lijstje staan met vrij te besteden bedrag. Zo dat ik niet allemaal bonnen krijg van 10 verschillende winkels en ze ook bij elkaar kan leggen voor eventueel iets groters. Ik heb sowieso de Hema (want i love de Hema) en van een leuke kinder kledingwinkel in de buurt.

8 maanden geleden

Ik kwam ook nog dit topic tegen: https://community.24baby.nl/forum/zwanger/kraamcadeau-lijstje-ideeen-en-tips-JApG50d Denk dat er hier nog wel meer zijn aangemaakt, dus even zoeken 馃槈

8 maanden geleden

Reactie op Daff96

Ik ben vooral benieuwd naar tips voor kadootjes voor een tweede.. en dan is ...
Ja ben ik ook benieuwd naar! Bij ons andersom, hebben een dochter en nu een jongen. Denk dat ik vooral bonnen van de Hema vraag 馃ぃ

8 maanden geleden

Ik ben begonnen met een lijstje met dingetjes die leuk zijn om als cadeautje te vragen, maar die ook best persoonlijk zijn qua smaak. Dus linkjes erbij naar de juiste producten zegmaar. En dingen die ik zelf voorlopig nog niet koop. Ik heb er nu een tasje (evt gepersonaliseerd met naam) op staan. Leuk voor naar de opvang straks. En een kinderserviessetje. Kleine dingetjes (rompertjes, kleertjes etc) laat ik mensen zelf bedenken hoor. Maar van mn moeder en schoonmoeder weet ik dat ze graag een lijstje willen. Verder deel ik het lijstje alleen als erom gevraagd wordt.