10 Reacties

9 maanden geleden

Niet gehad, misschien is je maag wat overstuur. Kan het dat je iets heb gegeten wat verkeerd is gevallen?

9 maanden geleden

Ik weet niet hoe hoog je pijn zat, maar net onder je ribbenkast loopt je dikke darm. Daar heb ik de laatste tijd ook heel veel pijn van. Ik heb ook last van obstipatie. Lijkt daar van te komen. Weet niet of jouw stoelgang verder normaal is? Maar anders zouden het dus ook je darmen kunnen zijn.

9 maanden geleden

Op dit plaatje zie je een beetje hoe hoog die dikke darm nog zit.

9 maanden geleden

Herkenbaar. Hier ook sinds een aantal dagen erg veel maag en darmklachten. Vooral veel steken, maar ook krampen of het gevoel dat m’n maag en darmen op ontploffing staan. Weet er ook even geen raad mee..

9 maanden geleden

Pff "blij" dit te lezen. Heb het ook sinds vannacht 4 uur en kon niet slapen van de pijn. Elke paar seconden een buikkramp bovenin mijn buik. Ik ben 14+2. Google maakt me niet wijzer

9 maanden geleden

En de hele tijd kokhalzen

9 maanden geleden

Dit heb ik voor mijn zwangerschap ook wel eens gehad, vermoedelijk mijn maag. Maar nu komt het natuurlijk 10x zo hard binnen omdat het allemaal naar boven schuift. Voel mij gelukkig nu wel iets beter. Kan tenminste weer kleine porties eten binnen houden. Maar de energie is ver te zoeken 😞

9 maanden geleden

Ik kan ook alleen kleine porties eten. Voelt alsof ik een maagverkleining heb gehad. En heel moe maar dat is niet gerelateerd aan het eten denk ik. Wel balen want had gehoopt me in 2e trimester beter te voelen, en dat valt me vies tegen...

9 maanden geleden

Galblaas?

9 maanden geleden

Reactie op ResKam

Ik kan ook alleen kleine porties eten. Voelt alsof ik een maagverkleining h ...
Dat had ik in dit trimester ook gehoopt. Het enige wat bij mij helpt is kleine porties eten, genoeg drinken en rust nemen als ik dat nodig heb. Voel me gelukkig elke dag weer wat beter en bekijk het per dag wat ik aan kan.