8 Reacties

Hoiii, Hier een dochtertje van 11 weken. Krijgt sinds een week de laatste voeding tussen 8 en 9 en komt de volgende ochtend gewoon weer om 8 uur! Zolang ze niet vraagt om haar voeding, goed groeit en goede plasluiers heeft mag je ervan uitgaan dat ze genoeg binnenkrijgt en dus ook de nacht door kan komen!😊 onze kleine meid krijgt om de 4 uur voeding en slaapt van half 10 ‘‘s avonds tot 8 uur ‘‘s ochtends. Consultatie bureau gaf bij ons aan gewoon je baby te volgen in wat zij nodig zijn!

2 uur geleden

Onze zoon krijgt de laatste weken zijn laatste voeding rond 1900/1930/2000. Net wanneer het uitkomt. Eerder maakte ik hem dan nog wakker rond 2300 voor voeding. Maar daarna sliep hij altijd onrustig en kwam rond 0300 voor fles. Als ik die voeding van 2300 wegliet kwam hij ook meestal gewoon rond 0300. Maar, de afgelopen week slaapt hij door tot 0600. Dus geen nachtvoeding meer. Overdag drinkt hij goed! En groeit goed. Vind het niet nodig hem snachts daarvoor wakker te maken als hij het niet aangeeft. 😊

Reactie op Zwanger van 1e kindje🤰❤️

Hoiii, Hier een dochtertje van 11 weken. Krijgt sinds een week de laatste v ...
- bedoel in de nacht niet vraagt om voeding😅

2 uur geleden

Wij hebben dit ook. Cb gaf vorige keer aan toch eigenlijk nog een voeding rond 11 uur aan te bieden. Maar wij krijgen onze dochter dan echt niet wakker. En als het wel lukt komt ze gewoon rond 03.00 weer. Nu geven we al paar weken rond 19.30/20.00 de fles en dan slaapt ze tot ergens tussen 4.00 en 6.30. Aangegeven van de week bij cb dat we het zo doen, dat dit voor ons het beste werkt en vonden ze helemaal prima. Dus ik zou zeggen kan gewoon prima.

1 uur geleden

Liam krijgt tussen 22/23 uur de laatse voeding en slaapt door tot ik hem wakker maak de volgende ochgend. Als ik dat niet doe word hij rond 10.30 wakker. Ik maak hem tussen 9-9.30 wakker.

1 uur geleden

Doen wij al ongeveer 5 weken, ze is nu bijna 14 weken. Precies het zelfde verhaal en als ik haar rond 23 uur wakker maak om te drinken, komt ze om 1 uur of half 2 weer en als ze laatste voeding rond 19.00 heeft, komt ze pas tussen 3 uur en 5 uur. CB vond het prima toen ik het 2 weken geleden vertelde en ze groeit goed.

27 minuten geleden

Hier soms ook de laatste fles om 21:00. Duurt dan wel vaak zeker een uur dat ie chill genoeg is om weg te leggen, dus ongeveer 22:00 op bed (als we een “ideale” dag hebben qua ritme hoor, soms is het ineens ook toch later). En hij krijgt dan vaak de fles pas weer om 07u00. Dus dan zit er hier 10 uur zonder voeding tussen. Hij groeit goed dus niks aan de hand denk ik dan

24 minuten geleden

Reactie op marionvp93

Wij hebben dit ook. Cb gaf vorige keer aan toch eigenlijk nog een voeding r ...
Maar heb je een kindje dat gewoon goed groeit? Dan snap ik echt niet dat CB zegt dat je je kind moet wakker maken om 23u00 😅 Kijk als je een te licht kindje hebt dat niet goed groeit, dan snap ik het. Plus, in die allereerste week hielden wij ook wel echt schema aan van om de 3 uur, maar dan moet je kindje ook weer op/boven geboortegewicht komen. Maar verder… ze worden echt wel wakker voor eten 🍽️ 🍼. Zou er lekker van genieten als je kindje al rond 20u00 kan slapen en dan lang kan slapen! Heerlijk!! 💤