13 Reacties

4 weken geleden

Ja hier ook. Blijft hij er langer door weg? Nope.

4 weken geleden

Mijn eerste kindje clusterde ook nonstop van 18/18.30 tot 19.30/20 uur ongeveer. Kon echt niks doen behalve op de bank zitten tv kijken. Mijn tweede drinkt wel 3x maar elke keer met uurtje ertussen. Dus 19, 20 en 21 uur en dan elke keer maar 10 minuten. Oftewel groot verschil! Zou niet boven gaan zitten maar lekker in woonkamer anders zit je zo alleen...

4 weken geleden

Reactie op ResKam

Mijn eerste kindje clusterde ook nonstop van 18/18.30 tot 19.30/20 uur onge ...
Ah ja fijn om te horen dat het bij jou beide kindjes ook anders was. Ja ik ga denk ik ook maar weer beneden zitten, ik deed het eigenlijk omdat hij daarna in diepe slaap valt en ik hem anders weer moet wakker maken voor verschonen, pyjama etc aan. Dan ben ik bang dat hij weer helemaal wakker is en niet meer in slaap komt. Hoe deed jij dit?

4 weken geleden

Reactie op larissave22

Ja hier ook. Blijft hij er langer door weg? Nope.
Nee hahaha jammer hè 😮‍💨

4 weken geleden

Ik zit hier van half 7 s avonds tot half 9 met haar tv te kijken, voeden duurt wel korter. Maar moet haar vanwege reflux recht op houden. Daarna slaapt ze wel tot ergens tussen 3 uur en 5 uur snacht. Dus ik geniet dubbel op van ons momentje op de bank

4 weken geleden

Reactie op Memmie123

Ik zit hier van half 7 s avonds tot half 9 met haar tv te kijken, voeden d ...
Hoe doe jij dat met omkleden voor de nacht/slaapzak etc? Ik zou bij eerste kindje ook wel meer genieten maar ik ben nu al zo moe van een dag met peuter dat ik het wel veel /vermoeiend vind. Mijn laatste energie wordt letterlijk uit me gezogen 🤣

4 weken geleden

Reactie op ResKam

Mijn eerste kindje clusterde ook nonstop van 18/18.30 tot 19.30/20 uur onge ...
En nog belangrijker, is het ooit gestopt? (Ik weet niet hoe lang je hebt gevoed)

2 weken geleden

Reactie op Jip2021

Hoe doe jij dat met omkleden voor de nacht/slaapzak etc? Ik zou bij eerste ...
Beetje late reactie, maar ik trek om 6 uur/half 7 vast haar slaapzak aan. En als ze dan diep slaapt, leg ik haar in haar eigen bedje. Daar doe ik ook een White noise apparaatje aan. Meestal slaapt ze dan wel tot 3 uur/half 4, vannacht zelfs van half 9 in haar bed tot half 7 geslapen 🥳 voor het eerst!

2 weken geleden

Reactie op Jip2021

Hoe doe jij dat met omkleden voor de nacht/slaapzak etc? Ik zou bij eerste ...
Haha en dat van de laatste energie snap ik. Daarom is zij mooi mijn excuus s avonds. Ik "moet" om half 7 echt voeden, dus mijn man brengt dan de andere 2 kinderen (bijna 2 jaar en 6 jaar) op bed 😜 en dan kan ik lekker zitten op de bank en voeden.. soms val ik ook wel half in slaap hoor!

2 weken geleden

Reactie op Jip2021

Ah ja fijn om te horen dat het bij jou beide kindjes ook anders was. Ja ik ...
Voor die tijd al verschonen en pyjama aan en daarna pas beneden gaan voeden

2 weken geleden

Reactie op Jip2021

En nog belangrijker, is het ooit gestopt? (Ik weet niet hoe lang je hebt ge ...
Haha ja is zeker gestopt. Heb nog tot 2 jaar gevoed maar op gegeven moment deden we een bedritueel met tandenpoetsen, pyjama aan, verhaal en dan nog maar 5 minuutjes voeden. Hoe dit zich precies heeft ontwikkeld weet ik niet meer. Vanaf 1 jaar oud ben ik wel bewust grenzen gaan stellen mbt het voeden en niet meer volledig op verzoek (na 5 minuten is het ook klaar ipv eraan blijven hangen)

2 weken geleden

Drinkt bij ook echt? Of blijft hij meer hangen? Mijn zoontje van 11 weken clustert ‘s avonds elk uur. Misschien dat proberen zodat hij niet zoveel meer drinkt in 1 keer?

7 uur geleden

Reactie op Scorpio1111

Drinkt bij ook echt? Of blijft hij meer hangen? Mijn zoontje van 11 weken c ...
Sorry late reactie! Jaa hij drinkt ook echt, wordt ook een beetje boos dat het op gegeven moment natuurlijk niet echt snel komt dus de hele tijd wisselen van borst