8 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook, gelukkig wandel ik in een losloopgebied en kan de hond lekker vooruit rennen haha. Ik sta gewoon af en toe stil en loop op een lager tempo dan normaal. Ik probeer niks te forceren, je hebt nou eenmaal extra gewicht bij je en je lichaam is zich aan het voorbereiden op hele andere dingen dan wandelen 😅 Mijn bekkenfysio zei ook dat het beter is om wat vaker een kort stukje te lopen. Verder zwem ik een of twee keer per week, ook niet meer zo hard als eerst maar wel om lekker te blijven bewegen!

4 maanden geleden

Ik ben al blij als ik de straat uit kom, zo zwaar voelt mn buik soms, langer dan 10 min lopen zit er voor mij helaas niet meer in

4 maanden geleden

Reactie op 12345Laura12345

Ik ben al blij als ik de straat uit kom, zo zwaar voelt mn buik soms, lange ...
Precies dit 🤣 Ik kan nog net de hond een kwartiertje uitlaten maar dan moet ik ook echt gaan liggen daarna

4 maanden geleden

Dit heb ik nou dus ook. Wat echt heel vervelend is omdat ik voor mijn zwangerschap echt veel sportte en dit heel mijn zwangerschap niet heb kunnen doen :(
Ik kan max 5 min lopen vanwege de pijn in mn buik en rug 😅

4 maanden geleden

Same here ik kan ook echt geen lekker rondje meer wandelen

4 maanden geleden

Hier ook, kan nog net naar de supermarkt lopen en terug. Is een loopje van 3 min heen normaal gesproken maar jeetje voelt als een marathon.
Heb je een buikband geprobeerd? Die moet je zeker niet continu dragen maar als het tijdens je wandeling verlichting kan geven is het prima! Mijn vk en fysio zeiden beide liever dat je goed in beweging blijft met buikband dan dat je helemaal stil komt te zitten.