28 Reacties

6 dagen geleden

Hi, De ouste van mijn zus had geen cyste’s bij haar hals, maar in haar hoofd. Dit bleef ook heel lang spannend en eigenlijk kwam het erop neer dat de kans groot was dat haar dochtertje een kasplantje zou zijn.. Wonderbaarlijk is er een kerngezond kind geboren, die alleen af en toe moeite heeft met haar fijne motoriek. Ik heb er zelf weinig ervaring mee, maar ik wou even dit hoopvolle verhaal met je delen ❤️‍🩹

6 dagen geleden

Ik kan wel mijn ervaring over vruchtwaterpunctie delen.vorig jaar gedaan. Het klinkt zeker eng en is ook spannend maar het valt allemaal echt mee. Ik kon niet op de uitslag wachten en uiteindelijk ben ik blij dat ik dat had gedaan. Met mijn huidige zwangerschap weet ik tenminste ook dat wij geen genetische afwijkingen hebben. Blijf positief. Succes 🙏

6 dagen geleden

Reactie op Ro0mmy

Hi, De ouste van mijn zus had geen cyste’s bij haar hals, maar in haar hoo ...
Bedankt voor het delen van je verhaal, fijn dat het goed af is gelopen! 🩷

6 dagen geleden

Reactie op 2kleinewondertjes

Ik kan wel mijn ervaring over vruchtwaterpunctie delen.vorig jaar gedaan. H ...
Mag ik vragen wat jullie reden was voor de vruchtwaterpunctie? Fijn dat het allemaal mee is gevallen en goed ging! 😊

6 dagen geleden

Reactie op Nvdb2

Mag ik vragen wat jullie reden was voor de vruchtwaterpunctie? Fijn dat het ...
Ons baby was 16 weken toen we achterkwamen dat hij een schisis had dit viel bij ons als een bom maar na 2 weken nog een echo zijn we achter gekomen dat het niet alleen schisis was maar geen ontwikkelde oogkas en oor. Wij wilden toch weten wat en of er meer aan de hand was. Uiteindelijk na alle testen gedaan te hebben was het een heftige pech. Wij hebben voor zijn kwaliteit van leven gekozen voor zwangerschap te onderbreken.

6 dagen geleden

Je voelt bijna niks van de punctie en word goed onder controle gedaan met echo kans dat iets verkeerd zou gaan is zeer klein

6 dagen geleden