14 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb die van kapten en son hellvi diaper. Je hebt hem ook in het zwart maar ze hebben ook rugzakken. Zitten ook alle accessoires bij en kwaliteit is echt goed!

7 maanden geleden

Reactie op GaveLavendel638700

Ik heb die van kapten en son hellvi diaper. Je hebt hem ook in het zwart ma ...
Ik heb deze ook binnen gekregen vandaag. Goede kwaliteit, veel vakjes!

7 maanden geleden

Wij hebben de bugaboo luiertas, een rugzak die er niet uitziet als een luiertas. En het is serieus zo’n fijn ding. Door allerlei vakjes kan je goed ordenen en er zit een verschoonmatje aan de klep maar kan ook los. https://www.babypark.nl/bugaboo-luiertas-rugzak.html?color=613&gad_source=1&gad_campaignid=17062321413&gbraid=0AAAAADqk4c8RckuiMGz30tpa-U3Laxj5n&gclid=CjwKCAjw3MXBBhAzEiwA0vLXQbX8VKXPHH3IqBHoMOCVfbwB9VxXMCk5jqQiFAKkq4BgUu3YXbZjxRoC-D8QAvD_BwE

7 maanden geleden

Ik heb de studio Noos diaper bag besteld en gister binnen gekregen. Geen ervaring maar ze hebben vakjes, een rits en ze zijn mooi 🤩 en nog met korting dit weekend!

7 maanden geleden

Reactie op Fisje20

Wij hebben de bugaboo luiertas, een rugzak die er niet uitziet als een luie ...
Wij hebben ook deze. Nu ruim 1.5 jaar in gebruik en nog steeds een top ding. Ookal hebben we nu minder nodig dan met een baby, gebruiken we hem nog omdat hij ook zo fijn is voor wat luiers, doekjes en onze eigen spullen (laptop/tablet etc, alles kan er in)

7 maanden geleden

Reactie op Chantaldg

Ik heb deze besteld: Het is een luiertas/rugtas in 1 . Heel ruim en ze he ...
Wij hebben ook een tas van Brisby, wel een ander model. Gebruiken deze al ruim 3 jaar en zijn er heel tevreden mee. Goede service ook. Paar maanden geleden ging er een rits kapot en hebben een hele nieuwe tas ontvangen.

7 maanden geleden

Reactie op Chantaldg

Ik heb deze besteld: Het is een luiertas/rugtas in 1 . Heel ruim en ze he ...
Waar heb je hem besteld? Ik zie de korting niet op hun eigen website?

7 maanden geleden

Mocht je een Studio Noos luiertas willen kopen? Vandaag hebben ze 25% korting. Tipje!

7 maanden geleden

Reactie op AuthentiekeRoos234389

Waar heb je hem besteld? Ik zie de korting niet op hun eigen website?
Ik heb het bij bol.com besteld of ze nu korting hebben weet ik niet

7 maanden geleden

Hier een rugzak van Mozz bags. Na intensief gebruik bij de eerste nog steeds in top staat.

7 maanden geleden

Heeft iemand de rugzak van uppababy? Die overwegen wij te kopen.

7 maanden geleden

Reactie op EerbiedigeSaffier763372

Heeft iemand de rugzak van uppababy? Die overwegen wij te kopen.
Deze hebben wij besloten niet te kopen, omdat er weinig in past! Hebben de tas goed bekeken toen we in een babywinkel waren en vergeleken met de luiertas die wij nu hebben (Nana Beebi, heet tegenwoordig Mimmti). Wij gaan weer voor de Mimmti.
Ik heb de verzorgingstas van Joolz tweedehands gekocht via Vinted. Ik vind ze nog best neutraal in uitstraling in ieder geval, en praktisch met aantal vakjes etc. Beviel mijn broer en schoonzus goed dus aan de hand daarvan op zoek gegaan.