33 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb bij mn vorige zwangerschap een prematuur gekregen. Ik heb bij whekamp, prental en hema geshopt toen dr tijd

5 maanden geleden

Wij hebben 3 pakjes maat 44 gekocht (verwachten ook een kleine baby). Hema heeft leuke pakjes en rompertjes maar ook de babydump heeft leuke pakjes

5 maanden geleden

Er is veel op Vinted te koop! Zou daar ook even naar kijken :)

5 maanden geleden

Hema, zeeman en prenental hebben best leuke kleertjes. Maar koop niet al te veel want ook als ze prematuur geboren worden groeien ze er echt snel uit!

5 maanden geleden

Ik heb ook leuke kleertjes bij de C&A online geshopt en bij Zalando.

5 maanden geleden

C&A zeeman en wibra !

5 maanden geleden

Ik zag toevallig dat ze bij Prenatal best wel wat maar 44 hadden.

5 maanden geleden

Prenatal, Noppies (Noppies valt nog kleiner) C&A. Maar kijk vooral op Vinted! Hele pakketjes prachtige kleding in maat 44 (is nieuw vaak erg duur)die soms niet of maar een enkele keer is gedragen omdat het toch niet/maar heel kort nodig blijkt te zijn.

5 maanden geleden

Ik heb inderdaad een paar super schattige pakjes op Vinted gekocht, meeste van het merk Feetje. Verder de wat kleiner vallende maat 50 kleding die ik al heb de mouwen een beetje oprollen, te veel kopen in maat 44 is echt zonde!

5 maanden geleden

Vinded heb ik er een aantal setjes vandaan.

5 maanden geleden

Ik heb veel via Vinted. Lodger maat 50 valt als 44

5 maanden geleden

Hema heeft volgens mij nog flinke sale, ik heb daar laatst (in de winkel) een compleet setje in 44 gekocht met romper, boxpakje en mutsje!

5 maanden geleden

HEMA, zeeman, c&a of feetje. Maat 44 hebben ze vaak weinig van in de winkels liggen. Soms heb je geluk. Zag laatst bij zeeman wel net een en ander. Mijn eerste kindje heeft een tijdje 44 aan gehad. merkte toen dat C&A nog kleiner valt dan de andere merken.

5 maanden geleden

Newbie

5 maanden geleden

Mijn eerste is prematuur, wij hadden met name die meegroei pakjes van de hema en prenatal heeft vaak ook wel wat maat 44. Er was niet heel veel keus dus wij hadden de hele mogelijke collectie toen, iets van 5 shirtjes

5 maanden geleden

Babydump had hele leuke. Deze bijvoorbeeld .

5 maanden geleden

Online via neonurse!

5 maanden geleden

Onze baby zit op p24 p27 p29 (verschillende delen van haar lichaam). Weet iemand hier toevallig ook of je dan maat 44 nodig hebt? Wij hebben namelijk alleen vanaf 50 liggen. Ik weet niet wanneer de baby echt als klein wordt gezien.

5 maanden geleden

Reactie op DePindas

Onze baby zit op p24 p27 p29 (verschillende delen van haar lichaam). Weet i ...
Die van ons zit gemiddeld op p22. Wij hebben 2 rompertjes maat 44 gehaald. Voor de rest hebben we 2 pakjes die officieel maat 50 zijn maar als maat 44 vallen. Wij hebben nog niks extra’s gekocht omdat we die 2 kleine maat 50 pakjes hebben. Kunnen altijd nog bij kopen.

5 maanden geleden

Mijn zoon zat op p17 en paste prima maat 50. Hij was 50 cm en 3090 gram.