Hi moms,
Ons kindje is iets kleiner dan gemiddeld, hierom moet ik mij voorbereiden op maat 44. Echter zie ik deze online niet bij elke winkel.
Waar hebben jullie leuke setjes gescoord in maat 44?
Prenatal, Noppies (Noppies valt nog kleiner) C&A.
Maar kijk vooral op Vinted! Hele pakketjes prachtige kleding in maat 44 (is nieuw vaak erg duur)die soms niet of maar een enkele keer is gedragen omdat het toch niet/maar heel kort nodig blijkt te zijn.
Ik heb inderdaad een paar super schattige pakjes op Vinted gekocht, meeste van het merk Feetje. Verder de wat kleiner vallende maat 50 kleding die ik al heb de mouwen een beetje oprollen, te veel kopen in maat 44 is echt zonde!
HEMA, zeeman, c&a of feetje.
Maat 44 hebben ze vaak weinig van in de winkels liggen. Soms heb je geluk. Zag laatst bij zeeman wel net een en ander.
Mijn eerste kindje heeft een tijdje 44 aan gehad. merkte toen dat C&A nog kleiner valt dan de andere merken.
Mijn eerste is prematuur, wij hadden met name die meegroei pakjes van de hema en prenatal heeft vaak ook wel wat maat 44. Er was niet heel veel keus dus wij hadden de hele mogelijke collectie toen, iets van 5 shirtjes
Onze baby zit op p24 p27 p29 (verschillende delen van haar lichaam). Weet iemand hier toevallig ook of je dan maat 44 nodig hebt? Wij hebben namelijk alleen vanaf 50 liggen. Ik weet niet wanneer de baby echt als klein wordt gezien.
Onze baby zit op p24 p27 p29 (verschillende delen van haar lichaam). Weet i ...
Die van ons zit gemiddeld op p22. Wij hebben 2 rompertjes maat 44 gehaald. Voor de rest hebben we 2 pakjes die officieel maat 50 zijn maar als maat 44 vallen. Wij hebben nog niks extra’s gekocht omdat we die 2 kleine maat 50 pakjes hebben. Kunnen altijd nog bij kopen.