4 Reacties

11 uur geleden

Wij hebben ook philips avent 1 gebruikt, werkte het beste voor hem. Hij heeft johannesbroodpitmeel gehad en ook nutrilon omneo (ook wat dikker) dat kreef hij allemaal uit speenmaat 1. Nu zijn we op nutrilon normaal en morst hij enorm met speenmaat 1. Hij drinkt te krachtig omdat hij dat voor die omneo voeding moest doen denk ik. Dat morsen deed hij ook met speenmaat2 altijd. Hij was een paar dagen geleden ziek en helemaal uitgeput, toen heb ik speenmaat 2 er op gezet, morst toch net zoveel is vergt wat minder zuigkracht. Heel veel van die kleine slabbetjes die er nu doorheen gaan. Hopelijk went het en leert hij het beter te doseren. Ik heb ergens gelezen dat ze een week nodig zijn om te wennen aan een speenmaat?
Wij hadden dit ook en geef geen daarom papje voor en na de voeding en gebruiken de prematuur speen bij dr Brown omdat het anders veel te snel gaat

3 uur geleden

Reactie op AvontuurlijkeOceaan138038

Wij hadden dit ook en geef geen daarom papje voor en na de voeding en gebru ...
Maak je dan een papje en geef je dan het hele papje? Wij doen bv 1 schep jbpm voor 160ml. Dus moeten we dan 1 schep papje van maken en helft via lepel voor en helft erna?

2 uur geleden

Wat is er mis met 150ml in 12 minuten? Gaat het dan te snel? Die van mij doet Avent speen 2 tussen 120/180 ml in soms wel 5 minuten. Wel bv, ze drinkt aan de borst ook super snel 5 min aan elke kan en dan klaar. 🤷‍♀️