13 Reacties

Oei ik heb sinds ik zwanger ben al 3x big Mac gegeten 😂 morgen weer naar de mc do omwille van tijd gebrek 😂

vorig jaar

No worries! Ben nog nooit ziek geworden van McDo dus zal deze 9 maanden ook wel niet gebeuren. Zit trouwens volgens mij zo weinig vlees in dat je je sowieso geen zorgen moet maken 😂

vorig jaar

Reactie op EvaT96

No worries! Ben nog nooit ziek geworden van McDo dus zal deze 9 maanden ook ...
En de kaas? Want ik weet natuurlijk niet of deze gepasteuriseerd is..
Ik heb enkele jaren in Mc Donalds gewerkt en je kan perfect Mcdo eten. In elke restaurant ligt er trouwens een uitgebreide map met alle allergieën en ingrediënten. Indien je twijfelt, kan je daar altijd naar vragen

vorig jaar

Reactie op AM28

En de kaas? Want ik weet natuurlijk niet of deze gepasteuriseerd is..
Kaas uit de supermarkt en dus ook mcdo is bijna altijd gepasteuriseerd. Mijn verloskundige zei dat ik alle kaas mag eten behalve degene die ik rechtstreeks bij de boer zou gaan halen (wat ik sowieso niet doe)

11 maanden geleden

Ik had eens burger king gedaan had daar zin in maar eigenlijk was ik er echt misselijk van. En smaakte me niet mega. Dus denk niet dat ik echt fastfood ga eten.

Reactie op EvaT96

Kaas uit de supermarkt en dus ook mcdo is bijna altijd gepasteuriseerd. Mij ...
In de supermarkt kan je zeker ook kaas van rauwe melk kopen. Dat zijn vaak de oude zachte kazen.

11 maanden geleden

Ik zou zelf net geen Big Mac nemen omdat er sla tussen zit? Net zoals ik eerder geen kebab/pita/broodje smos zou halen maar wel eerder een pizza/chinees/McDo zonder sla. Voor de toxoplasmose/listeria die eerder op rauwe dingen zit. Of overdrijf ik dan? 😅😂

11 maanden geleden

Reactie op ZachteMagnolia370450

Ik zou zelf net geen Big Mac nemen omdat er sla tussen zit? Net zoals ik ee ...
De sla op de bigmac is gewassen dus dat kan geen kwaad (oud werkneemster)

11 maanden geleden

Reactie op ZachteMagnolia370450

Ik zou zelf net geen Big Mac nemen omdat er sla tussen zit? Net zoals ik ee ...
Ik eet het eerlijk gezegd ook niet met groentjes. Ook al is het gewassen… je bent nooit zeker hoe goed. Maar je kan in de McDonald’s gerust aanduiden dat je het zonder sla wil. Maar dan is het eerder nogal droog dus ga ik nu maar voor een cheeseburger, daar zit sowieso geen sla tussen 🙈

11 maanden geleden

Oprecht aan het denken waarom mensen van frituur vettig eten houden ik walg er voor nu echt volledig op

11 maanden geleden

Ik heb vandaag ook net een chickenburger gegeten van de mcdo met sla op. Voel me nu toch ook wel wat onzeker dat ik het toch heb opgegeten

11 maanden geleden

Reactie op Ovitrelle baby

Ik heb vandaag ook net een chickenburger gegeten van de mcdo met sla op. Vo ...
Ik ga ervan uit dat elk restaurant zijn groenten wast. Ik eet gewoon mijn rauwe groenten zonder schuldgevoel op. Als we ons over al die zaken zorgen moeten maken, zou ik het geen 9 maanden volhouden. 🙈