6 Reacties
7 maanden geleden
Wij hebben de joolz day+ en het meerijdplankje.
Waarom wil je een zitje. Ik vind het plankje echt ideaal. Vaak kun je met een zitje er zelf niet meer fatsoenlijk achterlopen en dat duwt niet fijn. Onze meiden van toen 2.5 en nu 3,5 staan er prima op. Je gaat ook geen 100 km wandelen dus het is echt voor als ze even moe zijn van het zelf lopen. Bij ons vinden ze het staan en met elkaar geinen ook leuk!
7 maanden geleden
Ik denk dat er een reden voor is dat dit lastig te vinden is, dat is omdat het niet verkoopt. En dat komt omdat het helemaal niet praktisch is. Mijn dochter stond voordat ze 2 jaar was al op een meerijdplankje en dat ging altijd prima! Je kan er dan zelf ook nog fatsoenlijk achter lopen. Wij hebben er altijd veel plezier van gehad. Dus mijn tip zou zijn om je keuze te heroverwegen en voor een staand meerijdplankje te kiezen.
7 maanden geleden
Ons werd zo'n zitje afgeraden door medewerkster van prenatal omdat het erachter lopen niet fijn is, omdat je er niet dicht achter kan lopen en het schijnt ook best zwaar te zijn. Dus zij adviseerde om nu alvast te oefenen met meelopen naast de kinderwagen en tegen die tijd kijken of je echt nog een meerijdplankje wil.
7 maanden geleden
Wij hebben een plankje en vind het best ideaal. Het is wel zwaarder lopen omdat je verder van wagen af staat. Wij gaan voor een andere wagen omdat de jongste straks 1.5 jaar is en nig niet zover kan lopen. De oudste is dan 5.5 jaar dus daar is geen plankje meer voor nodig.
7 maanden geleden
https://www.joolz.com/nl/nl/accessoires/560064-M.html
Ik wil deze kopen, zoek je zoiets? Geschikt voor de Day+.
Of steekt dit ook zo verschrikkelijk uit? Dan moet ik mijn keuze misschien heroverwegen 😅
7 maanden geleden
Wij hebben een meerijd plankje met zitje volgens mij merkloos en past die op alle. Heb hem al paar x getest hij vindt het super leuk. De opvang is alleen el een kwartier lopen dus ben benieuwd of het dan ook goed is… je moet idd wel naast de wagen lopen. Ik kreeg hem gratis van een vriendin