19 Reacties

7 maanden geleden

Annabel, Am茅lie, Madelief, zijn de eerste namen die bij me opkomen!

7 maanden geleden

Marjolein, Annelies, Annelot of 脕melie.

7 maanden geleden

Heb chat GPT voor je gevraagd en dit is het antwoord: Met A: Am茅lie Annabel Anoukie Alicia Ariana Met B: Belinda Bianca Bettina Berenice (uitgesproken als Be-re-nies) Brianna Met M: Marije Melissa Mireille Milena Malina

7 maanden geleden

Aurora Av茅lie Babette Marilou Madelief Melody

7 maanden geleden

Avelie Amara Aline Bibiche Bibian Babette Madelon Mireille Marise

7 maanden geleden

Amara Am茅lie Alexis Babette Matilde / Mathilde Marlijne / Merlijne Marieke
Marissa

7 maanden geleden

Zelf heet ik Eveline en mijn zus heet Sabine (is wel twee lettergrepen op zijn Nederlands uitgesproken natuurlijk maar vind het wel mooi bij elkaar passen). Verder nog idee毛n: Ad猫le, Bodine, Milou, Malou of Manon

7 maanden geleden

Annemijn, Annelot, Amelie, Annika Marise, Mireille, Marije

7 maanden geleden

Mathilde, Babette, Abigail

7 maanden geleden

Amelie, Anneroos, Avelon, Amara, Avalie, Aurora, Aurelie, Annabel, Annemijn, Aliza, Alexa, Bodine, Brianne, Milena, Malia, Melody/Melodie, Maranthe, Marelie, Maria, Melda, Mirella, Marlena,

7 maanden geleden

Reactie op RuimdenkendeLibel333588

Amelie, Anneroos, Avelon, Amara, Avalie, Aurora, Aurelie, Annabel, Annemijn ...
Ik vind veel hiervan overigens niet passen bij Evelien, zou persoonlijk het 3 lettergrepen loslaten en iets kiezen wat er mooi bij past. Wat dacht je van... Esmee, Milou, Feline, Frederieke, Anouk, Isabel, Vivian, Jasmijn, Karlijn, Marlijne, Dionne, Sophia, Nadette, Laura, Julia, Mara, Willemijn, Irene, Janna, Jara, Olivia, Odette, Tamara, Marloes.

7 maanden geleden

Reactie op TroostendeFeniks524269

Zelf heet ik Eveline en mijn zus heet Sabine (is wel twee lettergrepen op z ...
Ik vind Evelien, Eveline echt zo'n prachtige naam馃グ ben er nog elke dag verliefd op. Ik noemde zelf vroeger altijd alle popjes e.d. Sabine.

7 maanden geleden

Ik vind veel hiervan overigens niet passen bij Evelien, zou persoonlijk het ...
Klopt, zit met het zelfde probleem en kom er daarom ook niet uit 馃

7 maanden geleden

Amelie, Anneroos, Avelon, Amara, Avalie, Aurora, Aurelie, Annabel, Annemijn ...
Bodine heeft lang bij ons bovenaan gestaan. Mirella op het lijstje gezet alleen maakt mijn telefoon er direct al mitella van. Zal het dus ook wel niet worden.

7 maanden geleden

Reactie op LilOu92

Amara Am茅lie Alexis Babette Matilde / Mathilde Marlijne / Merlijne Marieke
Mijn man heeft Marieke als favoriete. Alleen heb ik het liefst ook dat het niet op een klinker eindigd. Omdat de achternaam weer met een A begint馃槄.

7 maanden geleden

Ik vind veel hiervan overigens niet passen bij Evelien, zou persoonlijk het ...
Wel grappig dat je ook Esmee en Milou noemt zo had Evelien geheten alleen staat het te hoog in de namen top 100馃ゲ

7 maanden geleden

Reactie op ActiverendeOrchidee144222

Marjolein, Annelies, Annelot of 脕melie.
Marjolein vind ik leuk maar mijn man niet. Net als bijv Madelon, Amelie vinden we wel leuk maar lijkt weer iets teveel op Evelien, haar 2de naam is Emilly.

7 maanden geleden

Reactie op Emma93

Aurora Av茅lie Babette Marilou Madelief Melody
Marilou en Madelief vind ik heel leuk, madelief kan helaas niet zo heet een nichtje en Marilou vind mijn man een honden naam馃ゲ