39 Reacties

5 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ook slechte nachten met weinig slaap, en gewoon lichamelijk erg moe. Ben blij als het eind september is! 😅

5 maanden geleden

Reactie op nj_dj07

Hier hetzelfde! Ook slechte nachten met weinig slaap, en gewoon lichamelijk ...
Duurt lang hè 🙈

5 maanden geleden

Ooh ik ook! Zo.klaar mee! Mijn eerste zwangerschap was een droom, eigenlijk nergens echt beel last van gehad. En deze zwangerschap, hou maar op. Alles doet zeer, ik kan niets, ben er helemaal.klaar mee 🥲

5 maanden geleden

Ik begrijp je helemaal. Ik moet sinds 1 week ook weer overgeven.. Ik had deze week een echo en haar weer zien gaf me zo'n boost! Mijn tip zou zijn om nog zoveel mogelijk leuke momenten te beleven zoals bijvoorbeeld nog een pretecho inplannen of andere dingen die je aan de kleine kunnen herinneren en waar je mee kan verbinden.

5 maanden geleden

Poeh, het klinkt ook echt wel als een pittige combi van klachten die je hebt! Het is helemaal oké om je zo te voelen. Ik heb veel van die klachten niet maar ben er evengoed helemaal klaar mee (de beperkingen, niks zit of ligt meer lekker, kleren staan niet mooi, moe etc). Ik moet net als jij nog 8 weken. Ik heb besloten dat ik overdag een paar kleine dingetjes doe om mezelf blij te maken: - stukje wandelen (hoeft niet lang, kan gewoon een blokje om zijn) - even bewust contact maken met de baby, even op bed liggen voelen, ertegen praten, muziek opzetten of boekje voorlezen - iets creatiefs maken (tekenen, sieraden maken, schilderen etc) - elke dag mezelf even klaarmaken, normale kleren aan en makeupje op (doet echt wonderen) - op pinterest naar schattige baby outfitjes kijken - een dagboekje invullen (soms helpt lekker van je afschrijven), hoeft echt niet elke dag Daarnaast tel ik bewust geen dagen af tot verlof of uitgerekende datum, dan duurt het nog zo lang. Leef van dag tot dag, kijk wat je aankunt en als dat betekent dat je vandaag de hele dag plat op bed ligt dan is dat even niet anders. Kijk dan even voor de 20e keer die ene film waar je blij van wordt. Hang in there mama!

5 maanden geleden

Heel herkenbaar, hier steeds meer klachten. Ik probeer het positief te zien, ik zag enorm tegen de bevalling op maar dat wordt steeds minder omdat ik zo zat ben van de kwaaltjes 😂

5 maanden geleden

Reactie op Wytskeee

Ooh ik ook! Zo.klaar mee! Mijn eerste zwangerschap was een droom, eigenlijk ...
Ik heb echt precies hetzelfde 😮‍💨😩😭

5 maanden geleden

Hier ook helemaal klaar met de zwangerschap, maar mijn tweede is met 32 weken geboren, toen ik ook zo hard riep dat ik er klaar mee was. En geloof me, dat wil je niet! Klinkt misschien een beetje stom, maar iedere dag/week die ik er nu bij heb, ben ik super blij (ondanks dat ik er ook geen zin meer in heb). Misschien dat in gedachten houden!

5 maanden geleden

Ik ben dinsdag 36 weken, en heb een dreumes rondlopen. Ik kan simpelweg niet meer! 😫 Mijn zoontje is met 37 weken geboren, hopelijk neemt zijn zusje het goede voorbeeld 😂

5 maanden geleden

Reactie op Ro0mmy

Ik ben dinsdag 36 weken, en heb een dreumes rondlopen. Ik kan simpelweg nie ...
Herkenbaar! Ik heb een zoontje van 20 maanden rond te stappen. 1 luier verschonen en ik moet een half uur bijkomen 🥲

5 maanden geleden

Reactie op Wytskeee

Herkenbaar! Ik heb een zoontje van 20 maanden rond te stappen. 1 luier vers ...
1 luier is gelijk aan 1 harde buik 😂

5 maanden geleden

Pffff herkenbaar dames !!! Wil liefst hele dag op bed liggen, maar met een dreumes van 18 maanden is alles 1000x zwaarder. En die harde buiken niet te doen. En een baby die 24/7 schopt. Hebben jullie dit ook?

5 maanden geleden

Reactie op Kimm891

Pffff herkenbaar dames !!! Wil liefst hele dag op bed liggen, maar met een ...
Die harde buiken inderdaad! Hij is niet meer zacht te krijgen zowat

5 maanden geleden

Reactie op Wytskeee

Die harde buiken inderdaad! Hij is niet meer zacht te krijgen zowat
Ja dat heb ik ook. Herken dat ook niet zo erg als bij de vorige 3 zwangerschappen

5 maanden geleden

Heel herkenbaar, ook nog 8 weken en ik heb een dochter van 1.5 en van 3. Ben doodmoe. Dit was een verrassings zwangerschap en hoewel ik mega blij ben en het zeer welkom is. Geen aanrader🤪

5 maanden geleden

Reactie op FlinkeSaffier650294

Heel herkenbaar, ook nog 8 weken en ik heb een dochter van 1.5 en van 3. Be ...
Hier ook, dochter van 3 en dochter van net 1. Moet nog 5 weken ben kapot 😂

4 maanden geleden

Hier hetzelfde.. ik ben nu 31 weken. Baby ligt nu vaak in stuit wat echt heel oncomfortabel voelt. Ik kom moeilijk in slaap, buik hangt laag, ik kan weinig doen met mijn zoontje van 2 omdat mijn buik best groot is en echt zwaar is. Natuurlijk wil ik dat de baby blijft zitten tot minimaal 37 weken maar ik kan echt niet wachten tot hij eruit mag 😅

4 maanden geleden

Reactie op Kimm891

Pffff herkenbaar dames !!! Wil liefst hele dag op bed liggen, maar met een ...
Oh dit is ook zo herkenbaar. Peuter van 2 jaar die flink grenzen aan het verkennen is, ik krijg snel harde buiken, deze zijn soms ook echt pijnlijk en een hele actieve baby (vooral als ik savonds wil gaan slapen).

4 maanden geleden

Bijna 35 weken en ik wil zo graag gewoon bevallen nu. Ik kan niet lopen, staan of überhaupt voor m'n peuter zorgen.. Ik wil zo graag de verlichting in mijn lichaam voelen..

4 maanden geleden

Reactie op Spacemama

Bijna 35 weken en ik wil zo graag gewoon bevallen nu. Ik kan niet lopen, st ...
Dit heb ik ook, ik was daar bij mijn eerste echt niet mee bezig. Maar van mij mag ze met 37 weken wel komen hoor. Lang zat 😂