7 Reacties

gisteren

Moet ze niet dan een grotere fles? Wij hebben tijdje omneo gegeven maar hij kreeg er ook diarree van. In 1x over gegaan en zagen direct verbetering

gisteren

Wij zijn overgegaan toen zijn krampjes voorbij waren en zijn ontlasting elke dag kwam zonder dat we ook nog een drup olijfolie erbij moesten doen. Dat was rond 12 weken geloof ik. Maar als je kindje honger heeft, probeer eens 1 grotere fles te doen om 18u

gisteren

Reactie op WhiteRose

Wij zijn overgegaan toen zijn krampjes voorbij waren en zijn ontlasting elk ...
Ja die gaat helaas niet op. Ik heb net 1 schepje standaard toegevoegd, nu ging de fles wel op. Ik hou het eerst nog even op mengen en kijk hoe dat gaat. Ontlasting heeft ze nooit echt last van gehad, het was puur voor de krampjes

gisteren

Reactie op Anneoostland

Moet ze niet dan een grotere fles? Wij hebben tijdje omneo gegeven maar hij ...
Nee dan gaan ze niet leeg.. net een schepje standaard toegevoegd en ze drinkt ze nu wel op. Ik probeer het zo nog even. Ontlasting is groen en heel dun. Hier had ze eigenlijk ook nooit echt moeite mee, het waren meer de krampjes

19 uur geleden

Reactie op DaisyLevi

Ja die gaat helaas niet op. Ik heb net 1 schepje standaard toegevoegd, nu g ...
Ik heb ook al mengend de overstap naar nutrilon normaal gedaan. Poep op omneo is inderdaad groen en heeft een apart geurtje. Wij hebben het ook wel eens over gehad dat omneo lichter verteerbaar is en daardoor minder verzadigend, maarbij ons werkte de 1 grotere fles voor het slapen gaan wel. Elk kindje weer anders

8 uur geleden

Reactie op WhiteRose

Ik heb ook al mengend de overstap naar nutrilon normaal gedaan. Poep op omn ...
Ja ik las inderdaad dat het, ondanks het later lichter verteerd, het eerst wel zwaarder op de maag valt. Dus ze drinkt dan niet de hele fles leeg. Dit doet ze trouwens pas sinds een paar weken. Misschien dat ze het met wat nutrilon standaard wel leeg blijft drinken

7 uur geleden

Hier ook omneo, ik kreeg de tip van CB om iedere dag 1 fles voor standaard te gaan vervangen en als die dat goed kan verdragen zo steeds meer flessen vervangen. Ga hier vanavond mee starten want onze baby is ook zó hongerig ‘s nachts en heb ‘t idee dat zijn krampjes over zijn dus wil weer over op standaard nutrilon.