Ik weet niet wat het is met de dr. Brown's fles maar hij krijgt er regelmatig niks uit omdat hij vacuüm trekt of verstopt raakt. Soms moet ik een keer aan de fles zuigen en soms er tegen aan tikken en dan is het opgelost maar dit is heel irritant. Ook als andere hem ooit de fles geven want ik wil niet dat zei aan de speen moeten zuigen. Hebben meerdere mensen hier last van? En zo ja, hoe lossen jullie dit op? Verder heb ik ook al Difrax aangeschaft maar hier krijgt hij niks uit? Terwijl wij er wel iets uit krijgen? Een vriendin zei dat ik ook de dr. Brown's speen op de Difrax kon zetten maar dit lekt bij ons dus lijkt toch niet te gaan. Iemand tips of ideeën?
Een keer extra mengen (draaien met de fles) en een keer op z'n kop houden met je vinger op de speen zodat alles zeker gemengd is. Wij hebben nog nooit problemen gehad met de fles verder, maar ieder kindje is anders. Welke maat speen gebruik je?
Geen probleem hier, maar we hebben het buisje er ook niet in. Geeft eigenlijk ook geen problemen dat we hem er niet in hebben. Maat 1 werkte wel niet meer, nu met maat 2 gaat het goed ☺️