10 Reacties

Hier 10 weken, en herkenbaar, ook al 1 / 1½ week soms slecht drinken. Lijkt bij ons erger na rota. Wij zijn weer terug naar een flesje meer (droomvoeding) zodat zewel genoeg binnen krijgt, jammer genoeg geen echte oplossing ☹️

Reactie op BloeiendeVuurvogel451600

Hier 10 weken, en herkenbaar, ook al 1 / 1½ week soms slecht drinken. Lijkt ...
Ja, die droomvoeding hebben we ook nog geprobeerd maar daar drinkt ze al helemaal niets van. Ze lijkt het dus ook niet nodig te hebben.. Rota zal ze als enige vaccinatie niet krijgen dus daar kan het niet aan liggen. Het zal wel met de sprong te maken hebben, ze pakt wat ze nodig heeft hoop ik. Anders zouden we haar wel horen denk ik? 😅

gisteren

Zelfde hier. Waar hij ook 180+6 dronk 5x drinkt ie nu 125/140 per keer. Maar hij komt ook niet om meer. Navraag gedaan. En waarschijnlijk groeien ze niet meer zo hard en hebben ze minder nodig. Zolang ze vrolijk zijn, voldoende plasluiers hebben en groeien is er niks aan de hand. Als we op 700 ml komen op een dag is het veel. Dus drinkt nu standaard 300 minder.

gisteren

Hier ook, heeft ongeveer twee weken geduurt. Nu doet ze dat niet meer heb niks veranderd

Reactie op RustgevendeLibel128146

Ja, die droomvoeding hebben we ook nog geprobeerd maar daar drinkt ze al he ...
Ja dat denk ik ook! Als wij meer geven geeft ze het net zo snel weer terug, dus als ze gewoon alert zijn en genoeg plassen zou ik het gewoon aankijken. Kan ook gewoon even tijdens de sprong zijn natuurlijk!
Ja hier ook, morgen 13 weken maar is al 2,5 week zo. Zolang hij wel blijft drinken vind ik het prima. Bied soms tussendoor wat aan.

gisteren

Hier een meisje van 9 weken en dezelfde struggle. Heel frustrerend. De eerste flessen gaan nog wel in de ochtend maar naarmate de dag vordert wordt het steeds minder. En zo onrustig ook tijdens de fles..... ik voed nu maar wat vaker in kleine hoeveelheden.. 🤷‍♀️ Lees inderdaad veel over een sprongetje..

14 uur geleden

Hier ook! Ik had al een moeilijke drinker die tot voor kort alleen 120 ml dronk. Toen overgegaan op speen 2 en kon direct 150 ml hebben. Nu drinkt hij steeds maar tussen de 60 en 90 ml. Het irriteert me zó ontzettend! Ik ben al onrustig en vertrouw het niet zo snel, en dan dit! Hoevaak ik chatgpt nu wel niet heb gevraagd wat het allemaal is...

9 uur geleden

Reactie op Frysfamke

Zelfde hier. Waar hij ook 180+6 dronk 5x drinkt ie nu 125/140 per keer. Maa ...
Hier ook! Vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Had er echt ff stress van. Ik denk dat ze hier nu nog maar 70/100 per keer drinkt dus toch maar meerdere keren voeden. Hopelijk kruipt het snel weer omhoog
Fijn om te horen dat we niet de enige zijn inderdaad! 🫶🏼