12 Reacties

4 uur geleden

Wij hebben hem in een trapkast staan. Heb je niet een minilening in je huis waar je een plekje kan maken?

4 uur geleden

Bij ons staat die gewoon onder de eettafel 馃槀馃槀 馃檲

4 uur geleden

Wij bewaren m in de gang bovenop de wandelwagen
Bij ons staat ie vaak in de hoek van zijn slaapkamer. Wij hebben de slaapkamer beneden en de woonkamer boven

2 uur geleden

Wij hebben nu een garage, dus geen opbergproblemen. Bij onze eerste woonden we wel kleiner. Daar hadden we in het plafond van de cv kast een grote haak gemaakt waar de maxi cosi aan hing. Ideaal!

2 uur geleden

Bij ons onder de jassen bij de voordeur

2 uur geleden

Ik haal mijn baby gewoon uit de maxi cosi en laat de maxi cosi in de auto. Ik snap niet zo goed waarom je hem niet in de auto kan laten als je 4 hoog woont?

2 uur geleden

Bij ons staat die vooral in de weg dat onding 馃ぃ

2 uur geleden

Reactie op Bambarie

Ik haal mijn baby gewoon uit de maxi cosi en laat de maxi cosi in de auto. ...
Ik vind het echt niet fijn om haar er in te zetten als de maxi cosi al in de auto staat, mega onhandige hoek. En ook niet fijn om haar eruit te tillen en dan met baby op de arm te gaan lopen? Maxi cosi kan even op de grond bij deur open doen bvb. Ik snap het in ieder geval wel

1 uur geleden

Reactie op Bambarie

Ik haal mijn baby gewoon uit de maxi cosi en laat de maxi cosi in de auto. ...
Ik kan moeilijk al die treden af met een baby in mijn hand, mega gevaarlijk ook 馃槄

40 minuten geleden

Reactie op Droppie2025

Ik vind het echt niet fijn om haar er in te zetten als de maxi cosi al in d ...
O ja dan snap ik het! Wij hebben een draaiende base dus had daar niet over nagedacht. En ik snap dat je het handiger vindt om de deur met 2 handen open te kunnen doen.

34 minuten geleden

Reactie op AttenteVos388733

Ik kan moeilijk al die treden af met een baby in mijn hand, mega gevaarlijk ...
O ja ik snap je! Ik vind het juist handiger met alleen mijn lichte baby ipv zware maxi cosi maar ben misschien iets te makkelijk daarin haha, is idd veiliger in maxi cosi! Al hou ik wel altijd de leuning vast en als hij slaapt vind ik in maxi cosi meenemen ook handiger.