8 Reacties

3 weken geleden
Misschien helpt zoiets:
https://www.bol.com/nl/nl/p/handgrepen-2-stuks-met-zuignappen-verrijdbare-leuningen-veiligheidsgrepen-badkamerstandaards-douchegrepen-veiligheidsbeugel-voor-senioren-en-gehandicapten-ondersteuning-in-toilet-kastgrepen-glazen-deuren-ramen/9300000117585116/?Referrer=ADVNLGOO002063-S--9300000117585116-PMAX-C-22294609861&gad_source=1&gad_campaignid=22294612273&gbraid=0AAAAAD5OnmN6Goq-V5N11LBX3u7AQpsnJ&gclid=Cj0KCQjw_JzABhC2ARIsAPe3ynomSFk50eQw-7H9yHR8eTL6V7jmbdFWA0tBN0GBvjyG_bHWpNC1RD0aAuxDEALw_wcB
Van die badsteunen om je overeind te trekken. Alleen geen idee of het stevig genoeg is.

3 weken geleden
Reactie op Mamaavantwee
Kan je geen antislip mat in je bad leggen?
Wat een goed en simpel idee. Dat kan ik ook even uitproberen met handdoek inderdaad.
Ik kan nu wel mijn partner om hulp vragen ja maar eigenlijk verpest dat voor mij het vrije en relaxede gevoel van in bad gaan. Voel me dan zo invalide.....

3 weken geleden
De enige tip voor het opstaan uit bad die ik heb is eerst opstaan en daarna pas het bad leeg laten lopen. Kwam ik bij mijn eerste zwangerschap achter doordat het me gewoon echt niet lukte (was toen wel al wat verder in de zwangerschap) en ik alleen thuis was. Moest toen het bad weer vol laten lopen om eruit te komen 馃ゴ

3 weken geleden
Ik heb deze en dat was echt een van de beste kopen ooit! Lig heerlijk in bad. Heb ook nog een badplank erbij en neem drinken en eten mee, en zo kan ik makkelijk 2 uur in bad blijven 馃グ馃ぃ