16 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb sinds mijn vorige zwangerschap ook 2 stuks, normaal geen last van. Ik smeer Curanol, dat kun je gewoon halen bij de Kruidvat, je kunt het evt ook icm met pilletjes doen, dat werkt nog beter.
4 maanden geleden
Klinkt misschien vies, desnoods even met een handschoentje doen..maar naast curanol smeren of tabletjes innemen, kan je de aambei zelf voorzichtig terug naar proberen te duwen..I know, klinkt echt vies ..en kan wat gevoelig, maar daardoor gaat het veeeul sneller over. Zelf 1 x gehad vorig jaar, maar nu tijdens de zwangerschap gelukkig (nog) geen last van gehad. Succes en sterkte 🤞🏼🙏🏼
4 maanden geleden
Net wat de andere 2 dames zeggen. Smeren dan slinkt de aambei en heel voorzichtig rustig terug duwen masserend met kleine ronde bewegingen heel zachtjes tot die weer naar binnen is.
Dit kan onder de douch of erna. Als je ontspannen bent.
En erna de crème Smeren.
Doe dat ochtend en avond.
Met afwegen echt deppen ben je wel lang bezig maar dan maak je niks kapot
En desnoods ook onder de douche erna even goed wassen dat alles schoon blijft in verband met bacteriën.
Hopelijk lukt het zo. Succes
4 maanden geleden
Sudocreme kan helpen en het is shit dat je nu zwanger bent maar voor als de baby er is en je hebt hier nog last van dan heb ik de tip gekregen om neusspray met dat ene stofje er op te spuiten omdat dit de klier blokkeert!
4 maanden geleden
Reactie op Amy77
Klinkt misschien vies, desnoods even met een handschoentje doen..maar naast ...
Oh ga dat is halen gewoon bij de Etos toch ? Het is niet zo dat het bloed eraf druipt maar wel met een toilet bezoek dat ik er langs veeg met een schoon doekje
4 maanden geleden
Heb ook aambeien gehad heb kruidvat eigen merk gehaald en het werkte prima als de aambeien geslonken is en zacht dan terug duwen
4 maanden geleden
Reactie op RaadselachtigeBoom256098
Oh ga dat is halen gewoon bij de Etos toch ? Het is niet zo dat het bloed e ...
Ja ligt ook bij de Etos als het goed is. ☺️