13 Reacties

3 weken geleden

Wij leggen de kleine altijd in bed! Dan is die minder overprikkeld, wij hebben dit ook.. maar krijst wel minder. Heeft jullie kleine ook veel lucht?

3 weken geleden

Onze dochter zat door verborgen reflux vast in een cirkel. Verschonen voeden, rechtop houden, alsnog last van reflux, pijn en dus huilen (krijsen..), getroost worden, niet kunnen slapen hierdoor en overprikkeld raken en dan was het weer bijna tijd voor de volgende voeding dus oververmoeid. Sinds we zijn begonnen met johannesbroodpitmeel veel minder last van reflux en ook een rustigere baby die ook weer makkelijker in slaap kan vallen.

3 weken geleden

Reactie op PrimaPanda

Onze dochter zat door verborgen reflux vast in een cirkel. Verschonen voed ...
Met flesvoeding of borstvoeding?

3 weken geleden

Reactie op Nieuwemoedee2025

Wij leggen de kleine altijd in bed! Dan is die minder overprikkeld, wij heb ...
ja ik geef borstvoeding, maar omdat ze zo vaak last heeft drinkt ze ook onrustig aan de borst en hapt ze idd veel lucht mee ..

3 weken geleden

Reactie op PrimaPanda

Onze dochter zat door verborgen reflux vast in een cirkel. Verschonen voed ...
daar hoor ik idd veel over! alleen ik vraag me af of dat met live borstvoeding ook lukt

3 weken geleden

Reactie op ES061345

ja ik geef borstvoeding, maar omdat ze zo vaak last heeft drinkt ze ook onr ...
Ja wij hebben precies hetzelfde, door het onrustige drinken, veel lucht happen. Ik zit op standje overleven en door de krampjesfase heen komen… Bij ons krijgt ie wel de fles van lansinoh, zou je een keer kunnen proberen als je ook kolft natuurlijk..

3 weken geleden

Hier soortgelijk. Ik geeft bv & kv. Kv overgestapt op kruidvat extra care dat lijkt te schelen maar het grootste verschil was door twee afspraken bij de osteopaat. Echt een wereld van verschil. Baby was weer troostbaar, sliep ook overdag dus niet meer oververmoeid en overprikkeld. Echt het proberen waard.

3 weken geleden

Geef je toevallig ook flesvoeding , gekolft? Of alleen de borst? Voor ik overbodige en vooral ongevraagde tips geef haha 🥰

3 weken geleden

Reactie op K93

Geef je toevallig ook flesvoeding , gekolft? Of alleen de borst? Voor ik ov ...
vooral de borst! probeer wel een aantal keer per week een flesje te geven, maar vergeet dit vaak 🙈

3 weken geleden

Reactie op Nieuwemoedee2025

Ja wij hebben precies hetzelfde, door het onrustige drinken, veel lucht hap ...
ik ga er is naar kijken! dankje!!

Reactie op ES061345

daar hoor ik idd veel over! alleen ik vraag me af of dat met live borstvoed ...
Dit kan! Je maakt er een papje van en geeft een lepeltje voor en na!

3 weken geleden

Zelfde hier! Wij gebruiken geitenmelk en dat is een wereld van verschil. Compleet andere baby!

3 weken geleden

Reactie op ES061345

daar hoor ik idd veel over! alleen ik vraag me af of dat met live borstvoed ...
Ik los jhbpm op volgens gebruiksaanwijzing (een schepje in 25ml) en gebruik dan een spuitje (gewoon Etos) om het in z’n mondje te doen. Werkt heel goed. Vind ik makkelijker dan lepeltje.