133 Reacties

vorige maand

Bij mijn zoontje (nu 22 maanden) kreeg hij van dag 8 tot 10 na de vaccinatie flinke buikkrampen en diarree.

vorige maand

Hier helemaal geen bijwerkingen gehad zo ver we hebben kunnen merken.

vorige maand

Bij onze oudste. Ging het mis helaas. Hij had helaas pech dat de virus goed actief ging. En ziekenhuis opname gevolg. Gebeurd niet vaak. Niet ongerust raken. Bij m’n vriendin was het bij dag 3 tot 5 het ergste.

vorige maand

Mijn zoontje heeft gisteren ook de vaccinatie gekregen . Vandaag ook wat meer huilen, weinig slaap kunnen pakken en meer scheetjes

vorige maand

M’n zoontje heeft maandag het vaccin gehad. Gisteren en vannacht wat krampjes gehad. Vandaag veel geslapen, veel krampjes als hij wakker is en zojuist had hij wat verhoging. Mijn oudste zoontje had krampen maar geen verhoging wat ik me kan herinneren.

vorige maand

Reactie op Hua Mulan

Bij onze oudste. Ging het mis helaas. Hij had helaas pech dat de virus goed ...
Kreeg je oudste kindje het virus via de jongste die het vaccin had gekregen? Wist niet dat dit kon..

vorige maand

Dag na de vaccinatie onrustiger, verder niets. Al viel het ook samen met haar huiluurtjes piek, dus lastig te zeggen of het door de druppels kwam..

vorige maand

Mijn zoontje heeft maandag het vaccin gekregen. Dinsdag en vandaag krampen en diarree en hij slaapt ook meer.

vorige maand

Reactie op Suus3010

Kreeg je oudste kindje het virus via de jongste die het vaccin had gekregen ...
Oh nee was helaas z’n bijwerking van z’n siroop vaccinatie rota. Komt uitzonderlijk eens een keer voor. Wij hadden helaas die pech 😢

vorige maand

Reactie op Hua Mulan

Bij onze oudste. Ging het mis helaas. Hij had helaas pech dat de virus goed ...
Jeetje wat heftig! Dat is niet wat je verwacht zo... wat voor klachten kreeg hij dat het zo erg was dat hij naar het ziekenhuis moest?

vorige maand

Reactie op Anna6895

Mijn zoontje heeft gisteren ook de vaccinatie gekregen . Vandaag ook wat me ...
Ja, ons mannetje slaapt nu overdag bijna niet maar in de nacht juist wel. Nu 5 uur slaap achter elkaar gehad. Is dat bij jullie ook?

vorige maand

Reactie op Me+1

M’n zoontje heeft maandag het vaccin gehad. Gisteren en vannacht wat krampj ...
Ja, ik doe ook steeds temperatuur meten voor de zekerheid maar hij heeft geen verhoging gelukkig. Kan voorkomen zeggen ze inderdaad

vorige maand

Reactie op Sammie95

Ja, ons mannetje slaapt nu overdag bijna niet maar in de nacht juist wel. N ...
Ja hier precies hetzelfde vannacht een goede nacht gehad en gistere n overfsg sliep hij bijna niet. Wij hebben ook de temperatuur gemeten en ook die was prima

vorige maand

Hier 27okt. Rota gehad en erg huilerig geweest en slecht slapen. Ook gekke slijmklodders in ontlasting. Maar ik weet niet of dit komt door het Vaccin of door sprong 2... ik probeer ons er maar gewoon doorheen te slepen waar het ook vandaan komt haha

vorige maand

Hier afgelopen dinsdag vaccinatie gehad. Die avond krampjes maar snachts ging het goed. Gisteren aan het einde van de middag en de avond erg onrustig en in de avond veel krampen. Ligt nu al de hele ochtend te slapen. Ik hoop dat dit het was en niet na een week weer krampen ontstaan, vind dit zo zielig.

vorige maand

Vorige week de tweede dosis gehad en net als de eerste dosis een week lang krampen en extra poepluiers. Zo zielig.

vorige maand

Hier heeft ons meisje maandagochtend de druppels gehad en gisteravond voor het eerst last van haar buikje gehad ervan. 's nachts en overdag gaat het wel goed, vanavond weer last. Veel kruikjes en knuffelen

vorige maand

Na de vaccinatie (was van die siroop druppels in de mond) wilde hij de eerste voeding erna nauwelijks eten en toen de voeding daarna had hij echt verschrikkelijke honger en moesten we een extra fles maken. Verder poepte hij drie dagen na de vaccinatie pas weer terwijl hij normaal elke dag tot elke 1,5 dag poepte. Maar verder leek hij niet extra last te hebben van krampen t.o.v. de dagen ervoor

vorige maand

Hier vorige week vrijdag de vaccinatie gehad. Sinds gisteravond enorme krampen, ‘s nachts word mijn kleintje krijsend wakker van de pijn en ook vandaag is het door de dag heen krampjes met huilen en een aantal diarree luiers. Zo enorm zielig, ik twijfel nu om die tweede dosis te geven.

vorige maand

Hier afgelopen maandag heeft onze dochter de eerste rota gehad. In de avond ineens veel gespuugd in bedje en onrustige nacht gehad. Ook overdag last van krampen. Gelukkig is het bij deze ene dag gebleven.