Hi moeders,
Gisteren heeft ons zoontje de rota vaccinatie gekregen. Vandaag was hij wel wat onrustig, beetje krampjes, scheetjes en weinig kunnen slapen. Ik heb gelezen dat de bijwerkingen binnen 8 dagen na toedienen kunnen optreden. Vanaf wanneer begon het echt bij jullie? Dit een beetje om mijn verwachtingen te managen.
PS. Geen topic om te discussiëren wel of geen vaccin. Ik wil graag gewoon ervaringen horen zodat ik mijn verwachtingspatroon kan aanpassen.
Bij onze oudste. Ging het mis helaas. Hij had helaas pech dat de virus goed actief ging. En ziekenhuis opname gevolg. Gebeurd niet vaak. Niet ongerust raken. Bij m’n vriendin was het bij dag 3 tot 5 het ergste.
M’n zoontje heeft maandag het vaccin gehad. Gisteren en vannacht wat krampjes gehad. Vandaag veel geslapen, veel krampjes als hij wakker is en zojuist had hij wat verhoging. Mijn oudste zoontje had krampen maar geen verhoging wat ik me kan herinneren.
Ja, ons mannetje slaapt nu overdag bijna niet maar in de nacht juist wel. N ...
Ja hier precies hetzelfde vannacht een goede nacht gehad en gistere n overfsg sliep hij bijna niet. Wij hebben ook de temperatuur gemeten en ook die was prima
Hier 27okt. Rota gehad en erg huilerig geweest en slecht slapen. Ook gekke slijmklodders in ontlasting. Maar ik weet niet of dit komt door het Vaccin of door sprong 2... ik probeer ons er maar gewoon doorheen te slepen waar het ook vandaan komt haha
Hier afgelopen dinsdag vaccinatie gehad. Die avond krampjes maar snachts ging het goed. Gisteren aan het einde van de middag en de avond erg onrustig en in de avond veel krampen. Ligt nu al de hele ochtend te slapen. Ik hoop dat dit het was en niet na een week weer krampen ontstaan, vind dit zo zielig.
Hier heeft ons meisje maandagochtend de druppels gehad en gisteravond voor het eerst last van haar buikje gehad ervan. 's nachts en overdag gaat het wel goed, vanavond weer last. Veel kruikjes en knuffelen
Na de vaccinatie (was van die siroop druppels in de mond) wilde hij de eerste voeding erna nauwelijks eten en toen de voeding daarna had hij echt verschrikkelijke honger en moesten we een extra fles maken. Verder poepte hij drie dagen na de vaccinatie pas weer terwijl hij normaal elke dag tot elke 1,5 dag poepte. Maar verder leek hij niet extra last te hebben van krampen t.o.v. de dagen ervoor
Hier vorige week vrijdag de vaccinatie gehad. Sinds gisteravond enorme krampen, ‘s nachts word mijn kleintje krijsend wakker van de pijn en ook vandaag is het door de dag heen krampjes met huilen en een aantal diarree luiers. Zo enorm zielig, ik twijfel nu om die tweede dosis te geven.
Hier afgelopen maandag heeft onze dochter de eerste rota gehad. In de avond ineens veel gespuugd in bedje en onrustige nacht gehad. Ook overdag last van krampen. Gelukkig is het bij deze ene dag gebleven.