11 Reacties

5 maanden geleden

Wat ik doe is wisseldouche voor het slapen en benen omhoog in bed. Sterkte!

5 maanden geleden

Hier het zelfde.. benen omhoog werkt bij mij niet

5 maanden geleden

Ik heb er ook enorm last van. Mijn vorige zwanger nog erger, van alles geprobeerd maar niets hielp helaas. Wat ik nu doe is wisseldouche, benen omhoog, magnesium spray onder de voeten/op de benen elke avond, magnesium bad, extra ijzer inname en heb op advies nog de weleda venadoron besteld. 🫢

5 maanden geleden

Heel gek, maar sokken om je voeten binden/ knopen. Even via youtube zoeken en dan zie je wat ik bedoel. Was sceptisch maar bij mij werkt het!

5 maanden geleden

magnesium tabletten en spray

5 maanden geleden

Reactie op MarijeC

Heel gek, maar sokken om je voeten binden/ knopen. Even via youtube zoeken ...
Kan je een linkje sturen ik kan niet vinden wat je bedoelt

5 maanden geleden

Reactie op Yoeri2025

Kan je een linkje sturen ik kan niet vinden wat je bedoelt

4 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem. Al alles uitgeprobeerd. Knettergek word ik ervan.. Ik krijg van deskundigen te horen dat ik het helaas moet uitzitten.. maar dit is gewoon niet vol te houden.. Als ik dat aangeef krijg ik meestal een: “hmmhmm vervelend!” En: “hopelijk hoef je niet te wachten tot 40 weken” Nouuu dat stelt gerust zeg! Het is verschrikkelijk als je nachten lang niet of nauwelijks slaapt.. Ik moest even klagen! Ook dat helpt niet, dat weet ik inmiddels ook.. En durft nog iemand magnesium te roepen?? Die kil ik! 😋

4 maanden geleden

Ik had hier ook last van. Neem nu magnesium tabletten van vita kruid en het is extra snel verminderd.

4 maanden geleden

Ik lag vannacht weer wakker van de rusteloze benen. Toen zag ik dit filmpje. Het is het enige wat tot nu toe een beetje heeft gewerkt. Dus thanks!
Enige wat ik nog als tip kan geven naast wat al gezegd is is even je kuiten flink strekken voor je in bed gaat liggen. Dat lijkt bij mij te helpen op het moment dat ik in slaap probeer te vallen.