11 Reacties

vorige maand

Waarom verpest? Tis toch niet zeker en zowel wat dan nog? Dan geniet je er toch alsnog van? Ik heb zelf niks ermee en men moet dit ook echt niet doen voor mij maar in jou geval zie ik geen probleem? Dan doe je gesoon alsof je verrast bent en maak je er wat moois vam

VRIEND

vorige maand

Mijn tante appte mij dat ze de volgende dag niet kon komen... Weg verrassing. Maargoed wist wel dat er iets ging komen aangezien ik op die dag mijn verjaardag niet mocht vieren. Dus je weet misschien alleen welke dag het is maar niet wat jullie gaan doen. En misschien is het wel een rookgordijn om je af te leiden van de echte verrassing.

vorige maand

Reactie op Dizvis

Mijn tante appte mij dat ze de volgende dag niet kon komen... Weg verrassin ...
Ik weet helemaal niks geen data niks.. enige wat ik weet is dat het georganiseerd gaat worden en dat ze er wel mee bezig zijn. Mijn schoonzus vroeg paar weken geleden of ik het leuk zou vinden en wat ik eventueel als groot cadeau wilde van iedereen en of ik de nummers van mijn dierbare aan mijn kant van de familie wilde doorsturen.. dus wist dat ze er wat mee gingen doen maar nu weet ik dus daadwerkelijk dat er wat aankomt maar hoe wat waar wanneer geen idee

vorige maand

Reactie op noesie13

Ik weet helemaal niks geen data niks.. enige wat ik weet is dat het georgan ...
Dan is er toch niks aan de hand? Ik snap sowieso dat stiekeme gedoe niet🤣🤣 in Amerika plant de zwangere het gewoon mee en het is van daar komen overwaaien.. maar hier is blijkbaar bedacht dat het stiekem moet🤷🏻‍♀️ Mommy laat het gewoon gebeuren en geniet😊 zou mij hier echt niet druk over gaan maken

vorige maand

Ik denk dat je hormonen opspelen. Ik zie echt niets dat je verkeerd zou hebben gedaan. Hopelijk luchte het huilen op. Nu gewoon afwachten en straks als het zo ver is genieten van de lieve mensen om je heen!

vorige maand

Reactie op noesie13

Ik weet helemaal niks geen data niks.. enige wat ik weet is dat het georgan ...
Waarschijnlijk gaan je hormonen nu helemaal met je aan de haal. Je weet eigenlijk nog niks dus hoe kan je dan iets verpesten. Je weet eigenlijk net zo veel als toen je schoonzusje er laatst naar peilde. Misschien over een paar uur zijn de emoties wat gezakt en kan je alleen maar denken dat het heel leuk is dat ze iets voor je aan het organiseren zijn

vorige maand

Reactie op Orchidee092025

Waarschijnlijk gaan je hormonen nu helemaal met je aan de haal. Je weet ei ...
Dat zal het misschien wel zijn.. heb het ook aardig druk gehad afgelopen tijd en weinig “alleen” geweest en voortaan maar luisteren naar wat er gezegd wordt en niet mijn eigen plan trekken🤣

vorige maand

Als je niet hebt gezegd ‘gaat dit over mijn babyshower’ en zij hier niet ‘ja klopt’ op hebben gezegd weet je nog helemaal niets. Je kan gewoon weer doen alsof je niets doorhebt en zij ook. Zelfs als je nu wel iets wist is dat geen ramp he, een babyshower gaat niet alleen om het verrassingselement - maar ook omdat je naasten gewoon iets liefs voor je willen doen. Zo weet ik al precies waar en wanneer mijn babyshower is en dat vind ik heerlijk, ik hou niet van verrassingen. Nog steeds heel veel zin in en de organisatie ook!

vorige maand

Reactie op Scorpio1111

Als je niet hebt gezegd ‘gaat dit over mijn babyshower’ en zij hier niet ‘j ...
Nee dat is inderdaad niet gezegd… en ik hou ook normaal niet van verrassingen.. ik wil het liefst altijd alles weten.. maar bij dit.. ik heb er bij mijn zoon geen 1 gehad.. maar kregen we cadeautjes voor de baby op onze bruiloft.. en aangezien mijn man en ik maar 2 kindjes willen voelt dit wel als een enige kans zeg maar en wil ik zo min mogelijk weten

vorige maand

Heerlijk heh die hormonen! Geniet van het feit dat mensen van je houden en iets voor je willen regelen. En eerlijk, je weet nog helemaal niks. Je vermoed alleen dat ze iets voor je gaan regelen. Ik zelf kan niet tegen verassingen en wil eigenlijk geen babyshower. Maar ik krijg er wel 1. Wel op de voorwaarden dat ik weet wanneer, wie er komen, wat er gedaan gaat worden, en eigenlijk alles. Dus ik plan hem eigenlijk zelf samen met m’n bestie. Alleen de cadeautjes weet ik nie 😂

vorige maand

Reactie op Isabel_90

Ik denk dat je hormonen opspelen. Ik zie echt niets dat je verkeerd zou heb ...
Mee eens. Huil het lekker uit, morgen denk je er vast anders over; super lief dat ze dit voor je doen! 💝