Hoi, onze zoon heeft nu een slaapzak waarvan de handen omhoog zitten. Deze mogen alleen niet meer als hij dus begint te draaien. Maar wij hebben deze ivb met onrust en zichzelf wakker slaan. Hij gaat straks naar de opvang. Dus ik ben nieuwsgierig wat voor andere oplossingen er zijn. Zonder gaat hem denk ik niet worden..
Heb je een lovetodream slaapzak? Daar heb je ook een fase 2 van waarvan je de mouwtjes af kan halen. Als tip had ik dan gelezen om eerst een paar nachten 1 arm los te halen zodat die daar vast aan went. Dan kan je rustig afbouwen.
Zolang hij niet rolt lekker zo laten. Als je merkt dat ie gaat rollen dan moet je over. En je kan dan laten wennen met eerst 1 armpje.
Mijn zoontje sliep strak ingebakerd. Heb 1 nacht in een slaapzakje gehad met ritsen op de armen. Dat ie ze wel wat kon bewegen maar niet helemaal omhoog. En na die nacht slaapt ie in een gewone slaapzak. Wel iets onrustiger dan normaal. Maar tja gisten met prikjes etc gehad. 😅
Even wennen dat de armen iets kunnen bewegen. En toen was het prima. Is nu ook 14+3 weken. Maar m’n oudste was ouder voordat ik die in een gewone slaapzak had. Maar net of je kindje eraan toe is. En de reflex wat afneemt.
Wat bedoel je met handen omhoog?
Mizschien eem stomme.vraag maar.onze slaapzak heeft armen die je eraf kan halen. Daar mogen ze toch gewoon in slapen? Of ze kunnen rollen of niet?
Wat bedoel je met handen omhoog?
Mizschien eem stomme.vraag maar.onze sla ...
Dan zit hij ingebakerd met de armpjes omhoog. Dan kan hij ze alleen naar zijn mondje toe doen en heeft hij niet meer zulke bewegingsonrust. Klopt zonder mouwen mogen ze er altijd in slapen. Maar hij zit ingebakerd zoals dit
Ohntop. Dankjewel voorcje reactie ik vind alles.rondom tog en slaapzakken ...
Slaapzakken heb je minder stikkingsgevaar aangezien die gewoon als kleding om hun heen zit. Bij een dekentje kunnen ze als ze heel beweeglijk zijn die wat losser etc trappen. Maar snap dat je het spannend vindt. Dit soort slaapzakken mogen gewoon altijd. Maar je moet wel goed kijken naar de TOG waarde. Ivb met warmte en kou
Wij hebben de love to dream, maar het zijn zijn handjes en armen die hem wa ...
Snap ik. Hier ook. Vandaar de Puckababy Piep. En gelukkig slaapt hij daar goed in! Maar als hij straks begint te draaien, zal het wel moeten handjes vrij… 😅 Hopelijk gaat t dan beter.