7 Reacties
1 uur geleden
Mijn zoontje is 17 weken en slaapt snachts ook goed maar overdag heeeel weinig. Soms een half uur, heel af en toe een uurtje maar ook vaak genoeg maar 10 minuten en staat dan weer AAN, hij is verder goed te pas en vrolijk en wil alles zien en brabbelen en doen dusja probeer het dan ook niet meer want als ik hem laat liggen in de cosleeper en ga wiegen of flesje of shh doe dan kijkt hij me aan en gaat hij lachen en wild doen dus nee het zei zo.
25 minuten geleden
Ik herken dit ook bij mijn dochter. ’s Nachts slaapt ze fantastisch in haar eigen bedje op haar eigen kamer, maar overdag slaapt ze maximaal 30–45 minuten, soms zelfs korter en is daarna weer helemaal wakker. Als ze bij mij slaapt, duren de slaapjes hooguit een uur. Dit geldt ook voor de draagzak en de kinderwagen.
13 minuten geleden
Stoppen met de speen een optie? Dan kan die ook niet meer uitvallen.
Verder schijnen die korte slaapjes overdag erbij te horen rond de 2-4 maanden. Na de 4 maanden slaapregressie zou het beter moeten worden en worden de overdag slaapjes (vanzelf) langer. Maar heel eerlijk zou ik zonder speen wel proberen zodra je denkt dat het zou kunnen. Scheelt een hoop als die daar niet van afhankelijk is