8 Reacties

3 weken geleden

Dit hoort er bij. Via Google kan je er veel over vinden. De darmen zijn volop in ontwikkeling. Er word zelfs gezegd dat ze eens per 10 dagen mogen poepen. Hier ook een paar spuitluiers gehad en nu poept ze eens in de zoveel dagen. Ze is morgen 11 weken.

3 weken geleden

Reactie op Aznag

Dit hoort er bij. Via Google kan je er veel over vinden. De darmen zijn vol ...
Als je borstvoeding geeft wel, maar met flesvoeding is dat geloof ik 3 of 4 dagen. 😊 Onze zoon krijgt fles. Het gaat me gewoon meer om het feit dat het zo sneu is om te zien dat hij zo zijn best doet met persen en dat er niets komt, hij begint dan te huilen. Op zulke momenten twijfel ik aan mezelf.

3 weken geleden

Reactie op I 🤍

Als je borstvoeding geeft wel, maar met flesvoeding is dat geloof ik 3 of 4 ...
Ah daar zit wel verschil in dacht ik ja. Het is ook sneu. Hier is ze vaak aan het persen en dan komt er enkel een scheetje. Beetje fietsen met de beentjes helpt soms wel.

3 weken geleden

Reactie op Aznag

Ah daar zit wel verschil in dacht ik ja. Het is ook sneu. Hier is ze vaak ...
Klopt dat was ik vergeten er in te zetten maar hij laat enorm veel scheetjes. Dus daaraan merk je wel dat het zijn drampjes zijn en dat snap ik ook rond deze leeftijd. Maar dan denk ik doe ik het goed om niets te doen of is het abnormaal. Maar fijn jou reactie te lezen.

3 weken geleden

Reactie op I 🤍

Klopt dat was ik vergeten er in te zetten maar hij laat enorm veel scheetje ...
Je kan er niet veel aan doen. Extra knuffelen, beetje buikje masseren en evt een kipkep op zijn buik leggen. Hem op zijn buik op je onderarm dragen kan ook verlichtend zijn. Maar tussen 6 en 8 weken is de piek van darm krampjes dus niet gek dat ze er nog last van hebben. Komt goed!

3 weken geleden

Hier hetzelfde maar osteopaat geeft aan dat dit er helaas bij hoort. Ze kan hier soms wel 6-7x per dag persen, rood aanlopen en gefrustreerd raken zonder dat er wat komt. Heel sneu maar volgens de osteopaat volkomen normaal en kan tot week 8-12 duren :(.

3 weken geleden

Reactie op I 🤍

Als je borstvoeding geeft wel, maar met flesvoeding is dat geloof ik 3 of 4 ...
Mag met flesvoeding ook langer duren. Ik heb t m'n huisarts gevraagd en hij maakte zich absoluut geen zorgen. Onze baby heeft eens in de 6 dagen een mega spuitluier (5x achter elkaar verschonen is dan normaal...). Wij geven flesvoeding. Nutrilon.

3 weken geleden

Reactie op Sept2025

Hier hetzelfde maar osteopaat geeft aan dat dit er helaas bij hoort. Ze kan ...
Ah kijk! Dank je voor je berichtje!😊