20 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben momenteel een draadloze dyson V12 detect slim Absolute en zijn er heel tevreden mee. vooral makkelijk als er even ergens wat rommel ligt om deze te pakken

6 maanden geleden

Wij hebben een 'gewone' stofzuiger met snoer en zak van Miele. Werkt prima om eens per week het huis grondig mee te zuipen. Hoge zuigkracht, maar ik hem vrij zwaar en lomp. Vooral met trappen onhandig. De woonkamer en keuken hebben we een Steelstofzuiger van Heevey waarvan de steel kan knakken en zo kom je goed onder de bank zonder te bukken. Hij is licht qua gewicht en zonder snoer, dus oplaadbaar. Deze combinatie werkt voor ons heel goed! Vooral met een dreumes en twee katten haha.

6 maanden geleden

Wij hebben een aeg vx6, tevreden mee. Niet te zwaar en wel genoeg zuigkracht. We hebben ook een robot stofzuiger, een roborock, maar die kan niet in de wc en badkamer komen, te hoge drempels

6 maanden geleden

Iemand ook een tip voor een robot stofzuiger met dweilfunctie, die niet gelijk een rib uit m'n lijf kost? 🤗 (moet ook goed kattenharen op kunnen zuigen en het liefst met leegstation

6 maanden geleden

Reactie op Kelx95

Iemand ook een tip voor een robot stofzuiger met dweilfunctie, die niet gel ...
Heel slechte ervaringen mee dus nee. Ik zuig de kattenharen liever zelf op haha!

6 maanden geleden

Een Miele Cat and Dog steel stofzuiger, echt wat een topding

6 maanden geleden

Ik heb een irobot max10 rondrijden voor de dagelijkse stofjes ff dweilen. Verder zelf dyson steelstofzuiger. Perfecte combinatie voor ons. 2 langharige katten en 1 peuter rondlopen plus en man die in de bouw werkt, en bouwvakkers zijn meestal niet zo precies met schoenen uit etc🤣

6 maanden geleden

Wij hebben een Rowena x force 12.6 (draadloos) en een robot (eufy Omni e28). Die laatste was echt een rib uit mn lijf 😂 maar hij werkt zoooo goed!

6 maanden geleden

Bedankt voor de reacties op mijn vraag! We hebben nu gewoon een normale stofzuiger met slang en snoer en een irobot Roomba i3. Als de kleine meid er is zou ik graag de irobot boven installeren en dan beneden een andere robot met dweilfunctie, zodat die gewoon elke dag even een rondje kan doen. Meubels moeten we toch al met de hand doen vanwege de katten

6 maanden geleden

ik heb een dyson v15, heel tevreden mee.. maar ik heb ook voor boven en beneden een robot stofzuiger, daar ben ik nog veel blijer mee 👌🏻

6 maanden geleden

Wij hebben de Dyson V8 absolute voor handmatig werk en de Dreame L10s Pro Ultra Heat robot stofzuiger/dweil sinds dit weekend. Door bekkenklachten kan ik niet goed meer dweilen, dus deze is nu extra fijn. En idd ook fijn als de kleine straks gaat kruipen en alles in haar mond gaat stoppen.

6 maanden geleden

Ik heb een rowenta x flex? Volgens mij als kleine handstofzuiger. Heel tevreden mee en de stang kan knikken waardoor je niet hoeft te bukken om onder meubels te komen. Voor de grote schoonmaak een Kärcher bouwstofzuiger (wij hebben een langharige hond) en deze is echt geweldig na veel gewone te hebben versleten. Ik heb ook nog een Roomba robotstofzuiger.

6 maanden geleden

Wij hebben een ouderwetse stofzuiger met snoer en zak. Werkte altijd prima tot de peuter het nu leuk vind om de stekker tijdens het zuigen er uit te trekken 😅. Voor de trap gebruik ik een kruimeldief. We hebben ook een robotstofzuiger met dweilfunctie voor tussendoor. Wij hebben geen huisdieren dus geen speciale functies nodig oid.

6 maanden geleden

Een Miele Cat and Dog steel stofzuiger, echt wat een topding
Heb jij katten of honden? En hoe zuigt deze kattengrit op?

6 maanden geleden

Reactie op ZorgzameZee579948

Heb jij katten of honden? En hoe zuigt deze kattengrit op?
Ja langharige katten, kattengrid gaat prima

6 maanden geleden

Wij hebben een robot stofzuiger en dweil gekocht , dit werkt TOP

6 maanden geleden

Ja langharige katten, kattengrid gaat prima
Dankjewel! Dan ga ik denk ik voor de miele 😁

6 maanden geleden

Altijd Miele gehad, die dingen zijn hartstikke fijn en we hebben er nu eentje met HEPA filter, schoonzusje met allergie voor huisdieren kan hier prima rondlopen 🤞🏻

6 maanden geleden

Mieke cat and dog , geweldig ding. En heb een robot stofzuiger van Roomba . Wil een upgrade naar eentje die ook dweilt 🙈

6 maanden geleden

Reactie op AW141

Wij hebben momenteel een draadloze dyson V12 detect slim Absolute en zijn e ...
Mee eens, wel echt specifiek deze! Zo fijn, kan makkelijk het hele huis aan en na 2 jaar nog steeds een top ding. Wel een tip om een extra filter aan te schaffen, zodat je deze kunt afwisselen.