7 Reacties
gisteren
Denk dat als je placenta resten had dat je dan ook ziekig zou zijn. Ik had dat namelijk en 5 dagen na de bevalling kwamen ze er achter dat er restjes placenta was. Je zou dan ook echt buikpijn, hoge ontstekingswaarden, koorts of hoge bloeddruk hebben. Als je dat niet hebt zou ik me geen zorgen maken. Dat is iig mijn ervaring met de placenta restjes. Wel fijn dat je echo krijgt, daarop zullen ze het wel zien hopelijk
gisteren
Reactie op ezzz1234
Denk dat als je placenta resten had dat je dan ook ziekig zou zijn. Ik had ...
Ja precies daar dacht ik ook aan. Heb eigenlijk geen klachten alleen dus het vloeien.. maar toch ga ik erover nadenken
gisteren
Ik heb hiervoor ook een echo gehad en bleek inderdaad het slijmvlies dun te zijn
gisteren
Ik heb dat ook nog steeds. Mar de verloskundige zei dat dit ook weer het zoeken naar een balans in de menstruatie cyclus is. Ze gaf de tip om dagelijks bij te houden hoe veel en welke kleur. Wellicht als je dan weer een keer "vers" bloed hebt, dan kun je gaan kijken hoe de cyclus vorm krijgt. Maar dit kon volgens haar ruim 9 maanden duren (hormonale reset; niet voor niets 9 mnd in de buik, 9 mnd uit de buik)...
9 uur geleden
Reactie op ezzz1234
Denk dat als je placenta resten had dat je dan ook ziekig zou zijn. Ik had ...
Hoeft niet altijd hoor. Is nog een ander topic met ervaringen hierover
6 uur geleden
Reactie op AuthentiekeRoos234389
Hoeft niet altijd hoor. Is nog een ander topic met ervaringen hierover
Volgismij ging het daar wel eerder om helderrood bloedverlies en dat heb ik niet.. maar je weet natuurlijk nooit wat het is, dus hopen op t goede馃馃徎
3 uur geleden
Ik vloei ook nog steeds.. en dat zelfs door 2x de prikpil heen. Heel erg vervelend, maar ik denk dat alles eerst weer op orde moet komen.