8 Reacties

19 uur geleden

Het lijkt mij verstandig om de huisarts te bellen.
Ik heb dit 1x gehad bij mijn zoontje maar hij was ook verkouden. Ik vond t ook erg schrikken. Hij verslikt zich wel vaak tijdens het drinken (zowel borst als fles) Het helpt om in het gezichtje/in de neus te blazen. Dan schrikken ze en halen ze weer adem. Als het echt vaak gebeurd misschien wel even bespreken met het cb voor de zekerheid?

Reactie op lous86

Het lijkt mij verstandig om de huisarts te bellen.
Huisarts zegt dat dit normaal is en vaak voorkomt bij bsbys….. kon er zelf ook niks mee :(

Reactie op FlexibelePegasus178087

Ik heb dit 1x gehad bij mijn zoontje maar hij was ook verkouden. Ik vond t ...
Ahh ja dit doe ik ook en ze herstelt zich ook alleen ik vind het echt niet fijn en t is super eng.. met cs besproken die verwezen mij door naar de huisarts maar die zei weer dat hrt normaal is..

Reactie op BetrouwbareKomeet878721

Ahh ja dit doe ik ook en ze herstelt zich ook alleen ik vind het echt niet ...
Ah ja snap ik, bij mij zat hij buiten in de draagzak toen het gebeurde en ben ik ook meteen naar huis gegaan .. tijdens het drinken wacht ik nu soms even en zie ik dat hij het inderdaad ook zelf kan oplossen dat geeft wat meer vertrouwen maar het blijft naar, ben blij als ie daar over heen gegroeid is

Reactie op FlexibelePegasus178087

Ah ja snap ik, bij mij zat hij buiten in de draagzak toen het gebeurde en b ...
Doet ie dat alleen tijdens t drinken? Mijn dochter doet het exht een uurtje of twee na haar voeding lijkt ook alsof er melk omhoog komt wanneer ze zichverslikt omdat ze dan blijft slikken

11 uur geleden

Mijn zokntje heeft dit ookm heel herkenbaar. Wat ik dke is eerdt kijken kf hij zichzelf kan redden. Dit doe ik een paar tellen daarna begeleid ik hem naar zijn zei (zoals ik dat ook doe met oefenen met omrollen in de hoop det hij dit eerder zelf kan doen om zichzekf te redden). 1x in de machtnschoot melk omhoog. Spoot uitnzijn mond en viel terug in zijn keel. Dkt was snachts en hoorde niks. Gelukkig wilde ik zijn speen pakken waardoor ik het zag. Ik was niet normaal geschrokken

Reactie op juffie1

Mijn zokntje heeft dit ookm heel herkenbaar. Wat ik dke is eerdt kijken kf ...
Ben je hiervoor naar de huisarts of cb gegaan en wat zeiden ze toen? Ja ik ben ook zo bang dat dit in de nacht gebeurd verschrikkelijk